ПОВЕЌЕ

    СЕГА ЗНАЕМЕ ШТО ЌЕ НАПРАВИ БАДВАЈЗЕР СО ПИВОТО што не може да го продаде на Светското првенство

    Време зa читање: 3 минути

    Одлуката на Катар во последен момент да го забрани алкохолот на стадионите на Светското првенство го остави Бадвајзер со многу пиво на рацете. Компанијата има иновативно решение за непродадените количества. Budweiser ќе ги испорача непродадените количини во земјата што ќе победи на турнирот, објави компанијата во твит. Компанијата ги потврди плановите во изјава за CNN Business, пишувајќи дека „сака да им ја донесе оваа прослава од стадионите на Светскиот куп на ФИФА на навивачите на победничката земја“.

    „Ние ќе бидеме домаќини на врвната шампионска прослава за победничката земја. Затоа што, за победничките фанови, тие го освоија светот. Повеќе детали ќе бидат споделени кога ќе се приближиме до финалето“, се вели во соопштението на портпаролот на Анхојзер-Буш ИнБев.

    Минатата недела, само неколку дена пред почетокот на Светското првенство, Катар објави дека осумте стадиони не можат да продаваат алкохолен Бадвајзер, оставајќи им на навивачите само една опција за пиво: безалкохолно Бад Зеро.

    Катар е муслиманска земја која се смета за многу конзервативна и строго ја регулира продажбата и употребата на алкохол. Во септември, официјалните лица рекоа дека навивачите со билети ќе можат да купат алкохолно пиво три часа пред почетокот и еден час по последниот судиски свиреж, но не и за време на натпреварот. „По разговорите меѓу властите на земјата домаќин и ФИФА, донесена е одлука продажбата на алкохолни пијалоци да се фокусира на Фестивалот на навивачите на ФИФА, други дестинации на навивачи и лиценцирани места, отстранувајќи ги продажните места на пиво од периметарот на стадионот на Светското првенство во Катар во 2022 година“, изјави ФИФА, управното тело на фудбалот, минатата недела.

    Бадвајзер твитна: „Па, ова е непријатно“, иако објавата на социјалните мрежи беше брзо избришана. „Како партнери на ФИФА повеќе од три децении, со нетрпение очекуваме да ги активираме кампањите на Светскиот куп на ФИФА ширум светот за да го прославиме фудбалот со нашите потрошувачи“, рече портпаролот на AB-InBev во претходната изјава. „Некои од планираните активности на стадионот не можат да се движат напред поради околности кои се надвор од наша контрола“.

    AB InBev плати 75 милиони долари за спонзорството на ФИФА, според повеќе извештаи. Така, одлуката стави клуч во маркетинг плановите на компанијата за Светското првенство, бидејќи одлуката драматично го намалува нејзиното присуство за илјадници фанови на Светското првенство. Сепак, веројатно поголемиот дел, нејзините ТВ-реклами со фудбалското семејство Лионел Меси и Нејмар Јуниор, не се засегнати.

    ФИФА Светското првенство во Катар 2022 ќе се одржува до 18 декември.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично