ПОВЕЌЕ

    КРИПТО-МАНИЈА НА СЛАВНИТЕ: Фудбалери, рапери и филмски ѕвезди масовно инвестираат милиони во криптовалути

    Време зa читање: 5 минути

    Сè поголем број славни личности ширум светот нуркаат во светот на криптовалутите, привлечени од можностите за дигитални инвестиции и технологијата на иднината. Криптовалутите и блокчејн технологијата станаа глобална тема, а сè поголем број познати личности се приклучуваат на крипто светот, преку инвестиции или промоции.

    И додека некои видоа огромни можности, други предизвикаа контроверзии. Спортисти, музичари, актери и инфлуенсери станаа дел од овој дигитален универзум и неговите најголеми промотери.

    За многу спортисти, примањето плата во биткоини стана начин за обезбедување дополнителна заработка и учество во финансиски експеримент.

    Примерите како ѕвездите на НФЛ Одел Бекам Џуниор и Арон Роџерс дополнително придонесоа за популаризација на криптовалутите во спортскиот свет. Роџерс, кој е еден од најдобрите бекови на сите времиња, верува дека крипто ќе стане доминантен финансиски систем во блиска иднина. Неговиот потег со Cash App беше начин да се тестира како би изгледала иднината на дигиталната валута.

    Слично на тоа, Бекам Јуниор, при неговото преселување во Лос Анџелес Рамс, потпиша договор со кој се овозможува исплата на 4,25 милиони долари во биткоини.

    Покрај НФЛ, во светот на фудбалот големо внимание предизвика и Лионел Меси кога прифати дел од договорот со ПСЖ во навивачки токени на ПСЖ.

    Овие токени им овозможуваат на навивачите да учествуваат во одлучувањето за клупските прашања, како што се изборот на дресови или песните што ќе се играат за време на натпреварите. Вклучувањето на Меси во овој проект ја подигна вредноста на токенот на ПСЖ, а овој потег ги инспирираше другите клубови да истражат начини на кои би можеле да вклучат крипто технологија во нивниот однос со навивачите.

    Денес е се почесто спортистите, особено помладата генерација, да бараат дел од своите договори во биткоини. Ова е често случај со НБА ѕвездите кои влегуваат во лигата.

    РАПЕРИ ВО КРИПТО-УНИВЕРЗУМОТ

    Снуп Дог не се срами да експериментира со дигитални валути и NFT проекти, бидејќи стана сопственик на NFT колекција вредна милиони долари. Неговото име веќе стана синоним за крипто и NFT заедницата, а тој го прошири своето портфолио на инвестиции преку проекти како „Snoopverse“ во рамките на платформата Sandbox. Овој „виртуелен свет“ им овозможува на фановите да купат дигитални билети и да присуствуваат на концерти во метаверс, каде што Снуп е еден од пионерите.

    Слично на тоа, Еминем стана активен во просторот NFT, стекнувајќи дигитална уметност и приклучувајќи се на заедницата како колекционер. Ваквите потези на музичарите укажуваат на нова форма на уметничко изразување и монетизација, каде што обожавателите купуваат уникатни дигитални предмети поврзани со нивните омилени уметници.

    Раперот Soulja Boy, исто така, влезе во светот на крипто со голем ентузијазам, јавно поддржувајќи го Биткоин и алткоини како што се Binance Coin и Tron. Тој дури објави песна наречена „Биткоин“, која го привлече вниманието на неговите фанови кон криптовалутите, продолжувајќи ја традицијата на музиката како медиум за промовирање на општествените промени и технолошките иновации.

    ШТО ИМ Е ЗАЕДНИЧКО НА КИМ КАРДАШИЈАН, МЕТ ДЕЈМОН И МИЛА КУНИС?

    И покрај критиките, Мет Дејмон стана едно од најпрепознатливите лица на крипто рекламирањето преку промоцијата на Crypto.com. Неговата глобална кампања „Fortune Favors the Brave“ наиде на различни реакции, но дефинитивно ја подигна свеста за криптовалутите кај пошироката јавност. Со оваа реклама, Дејмон го постави прашањето за храброста и вербата во иднината на крипто, што дополнително ги охрабри новите инвеститори да ја истражуваат оваа област.

    Од друга страна, Мила Кунис го лансираше својот NFT проект „Stoner Cats“, серија анимирани епизоди за мачки кои преку интересни авантури испраќаат порака за крипто културата. Кунис е еден од ретките примери на познати личности кои користат крипто како уметничка алатка за создавање автентични проекти.

    Ким Кардашијан, иако се соочи со критики за промовирање на Ethereum Max, има значително влијание во однос на промовирањето на криптовалутите кај помладите генерации и нејзините големи следбеници на социјалните мрежи. Нејзиниот проект дури резултираше со критики од регулаторите во Велика Британија за наводно донесување во заблуда на јавноста.

    Визијата на Закерберг за метаверзумот донесе нова димензија во светот на криптото. Преку платформата Мета, планира да ги спои социјалните интеракции и дигиталните трансакции, овозможувајќи им на корисниците да купуваат, работат, па дури и да се забавуваат користејќи криптовалути. Оваа идеја би можела да го револуционизира начинот на кој луѓето ги користат и ги ценат дигиталните валути, правејќи го блокчејнот незаменлив дел од секојдневниот живот.

    Освен Закерберг, компаниите како Microsoft и Epic Games исто така ја истражуваат можноста за крипто интеграција во нивните платформи, со што метаверзумот станува попристапен за масите. Овој развој укажува на иднината каде што криптовалутите ќе станат главно средство за размена во виртуелните светови. Со зголемување на бројот на познати личности кои ја поддржуваат технологијата на метаверс и блокчејн, можно е тие да станат дел од нашата реалност порано од очекуваното.

    Кога познатите личности влегуваат во крипто, тоа не е само тренд, туку средство за дополнително зајакнување на нивниот бренд и проширување на нивните деловни можности. Популаризацијата на крипто меѓу познатите претставува можност за ширење на свеста за криптовалутите, но и ризик поради самата природа на овој пазар, кој е многу нестабилен. Голем број следбеници на овие познати личности лесно можат да бидат инспирирани да влезат во крипто, што може да донесе и позитивни и негативни последици.

    Познатите личности го помагаат развојот на крипто-индустријата со своето влијание, но и го поставуваат прашањето за одговорност во промовирањето на ризични инвестиции. Додека некои веруваат дека крипто е иднината на финансиите, други предупредуваат на претпазливост и потребата подобро да се разбере пазарот пред да се инвестира. На крајот, останува прашањето дали славните навистина долгорочно ќе останат дел од крипто светот или, соочени со предизвици, ќе најдат нови области за експериментирање и инвестирање, пишува БизнисПортал.рс.

    (Фото: Медиамаркетреалист)

     

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично