Кинеската компанија за производство на електрични автомобили BYD ја претстави новата верзија на својот адут Seal за 2025 година. Фејслифтираниот целосно електричен ривал на Tesla Model 3 доби електрична архитектура од 800 волти, врвни инвертери од силициум карбид и напредни LiDAR сензори за пософистицирани способности за самостојно управување.
Поставен да пристигне во Австралија потенцијално на крајот на оваа година, освежениот BYD Seal останува базиран на е-платформата 3.0 Evo на тековниот автомобил, но сега доаѓа со две опции за батерии – 61,4 kWh и нов пакет за напојување од 80,6 kWh што заменува старата батерија од 82,5 kWh.
BYD вели дека и покрај тоа што пакува повеќе технологија, досегот на кинескиот CLTC на Seal сега е 510 километри (намалување од 550 километри) за батеријата од 61,4 kWh и 650 километри (намалена од 700 километри) за батеријата со долг дострел 80,6 kWh.
Нема информации како е засегната построгата бројка WLTP, но опсегот на возење на Seal во Австралија моментално изнесува 460 километри и 570 километри.
Благодарение на неговата електрична енергија од 800 V, која ја заменува архитектурата на стариот автомобил од 400 V, BYD побрзо се полни од 10-80 проценти (за само 25 минути) – огромно подобрување во однос на 37-минутното чекање на стариот автомобил.
Основните верзии сега добиваат еден мотор кој произведува 170 kW/330 Nm (+20 kW/20 Nm) и ги придвижува задните тркала, додека поскапата верзија со двомотор испумпува 230 kW и 360 Nm вртежен момент.
Како врвна понуда на Seal е достапна и брза верзија Model 3 Performance која има 390 kW и 670 Nm вртежен момент што овозможува брзи 0-100 km/h за само 3,8 секунди.
Новата технологија на шасијата дизајнирана да го подобри начинот на погон на Seal вклучува инкорпорирање на технологијата за шасија Disus-C на BYD која користи амортизери со променлива амортизација со електронски контролирани вентили за подобра комбинација на возење и агилност.
Внатре, има некои значителни ажурирања на кабината кои вклучуваат нов волан со рамно дно со четири краци и ажурирана верзија на новиот ротирачки инфозабавен систем на BYD.
Се одликува со поминималистичка централна конзола со ограничен број физички копчиња, има скриени отвори за климатизација, плус перничиња за безжично полнење.
Сега има бранова графика пред возачот и нова шема на седиштата, додека седиштата во боја на корал-портокалова боја стануваат опција.
Зголемувајќи ја безбедноста, BYD го опреми Seal со 13 воздушни перничиња како стандард, плус нов head-up дисплеј.
Во Кина, BYD Seal добива нов LiDAR сензор за кој се вели дека значително ја подобрува неговата способност за самостојно возење, додавајќи можност за брзи и урбани нивоа на ниво 2+ и способност без возач во град, но не ја исполнува целосната функција на Ниво 3.
Веќе во продажба за кинеските потрошувачи, ажурираниот, побрз, пософистициран и напреден BYD Seal е поевтин од автомобилот што го заменува, чини 75.800 јуани (37.220 американски долари) и завршува со 239.800 јуани (50.770 долари), што претставува намалување за 4000 јуани (4850 долари) до 10.000 јуани (2120 долари).
Во Австралија, BYD Seal има цена од 49.888 долари за најосновната верзија, 55.798 долари за Seal Premium со средна спецификација и 65.748 долари за Seal Performance.
Се смета дека BYD верува дека ревидираниот Seal ќе му помогне на третото најпродавано австралиско EV да го намали јазот помеѓу него и Tesla Model 3. Во првите седум месеци од 2024 година, BYD Seal пронашол 4662 купувачи, во споредба со испорачани 13.539 Tesla Model 3.