ПОВЕЌЕ

    Продажбата на iPhone опаѓа, Samsung ја врати круната на најпродаван светски бренд за мобилни

    Време зa читање: 4 минути

    Продажбата на паметни телефони на Apple падна за 10% во минатиот квартал, според фирмата за истражување на пазарот IDC, бидејќи продажбата во Кина драстично падна. Компанијата го загуби моментумот во Кина бидејќи национализмот, лошата економија и зголемената конкуренција му наштетија на Apple во последните неколку месеци.

    „Тоа е голем пад за Apple, но ако мислите каде бевме во изминатите четири години, Apple веројатно беше најотпорниот бренд, надминувајќи ги проблемите со синџирот на снабдување и макро предизвиците, повеќе од другите брендови“, изјави Набила Попал. директор за истражување во IDC, за Си-Ен-Ен.

    Samsung беше најдобриот производител на паметни телефони во последните 12 години. Apple ја презеде круната минатата година – но само за еден квартал, бидејќи Samsung повторно го зазеде местото.

    „Исто така, многу е значајно што Samsung се врати на врвот“, рече Попал. „Оваа година, очекуваме Android да расте со двојно повеќе од iOS. (Андроид е оперативниот систем што го користат системите на Samsung, додека iPhone-ите користат iOS.)

    Тоа е затоа што Android имаше силен пад во текот на изминатите неколку години, така што сега има повеќе простор да расте. И Apple и Samsung не одговорија на барањето за коментар.

    Севкупно, IDC соопшти дека глобалните испораки на паметни телефони се зголемиле за 7,8% годишно на околу 289 милиони уреди во првиот квартал од 2024 година, што покажува дека пазарот на паметни телефони повторно се појавува по две години макроекономски предизвик.

    Samsung зазеде околу 20,8% од пазарниот удел (или 60,1 милиони пратки) во текот на кварталот, следен од Apple со 17,3% (50,1 милиони испораки). Кинескиот производител Xiaomi сочинува 14,1% (40,8 милиони пратки).

    Во декември, Apple го престигна Samsung како најдобар во категоријата паметни телефони, завршувајќи го 12-годишното работење на Samsung на врвот, со 20% удел на пазарот (во споредба со пазарниот удел на Samsung од 19,4%).

    Иако IDC во својот последен извештај рече дека очекува Apple и Samsung да ја задржат својата контрола на пазарот, оживувањето на Huawei и другите компании во Кина, вклучувајќи ги Xiaomi и OPPO/OnePlus, најверојатно ќе продолжи. Кинеските потрошувачи кои некогаш би размислувале за Apple сега се свртуваат кон националните брендови во Кина.

    Кина останува важен пазар за Apple бидејќи е најголемиот пазар зад САД. Компанијата продолжува да нуди попусти во Кина за да помогне да се зголеми продажбата.

    Минатата година, популарниот паметен телефон Mate 60 на Huawei се најде на насловните страници кога американската влада побара повеќе информации за моделот Pro, кој вклучуваше софистициран процесор. Неговото деби ги шокираше индустриските експерти кои се сомневаа како компанијата може да направи таков чип по големите напори на Соединетите Американски држави да го ограничат пристапот на Кина до странска технологија за чипови поради перцепирани грижи за националната безбедност.

    Попал, исто така, истакна дека Apple не искажал силна порака за вештачката интелигенција, во време кога многу технолошки компании ги удвојуваат сродните стратегии и карактеристики.

    „Се надеваме дека ќе слушнеме пораки околу ова на јунската конференција за програмери“, рече таа. „Се надеваме дека ако тие навистина обезбедат нешто за потрошувачите… тие треба да добијат поголем интерес за што гледаат предизвици“.

    Samsung, сепак, веќе се вклучи во ВИ. За својот најнов предводник на Галакси С24, кој беше објавен во јануари, компанијата нагласи дека ќе донесе напредок со вештачка интелигенција во своите пораки, фотографии и игри.

    „Како што вкупниот пазар на паметни телефони закрепнува оваа година, со силен фокус на вештачката интелигенција, Samsung е во добра позиција да расте понатаму оваа година“, додаде таа.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично