Финтек е спој што ги обединува финансиските услуги и технологии, свет што расте во последната деценија, бидејќи компаниите за мобилни телефони се повеќе и повеќе се занимаваат со овој бизнис. Финтек порано беше компанија која овозможување пристап на Интернет, обезбедувајќи им на своите корисници достапност на трансакциите во кое било време од денот. Поранешниот работодавец Е.Трејд Фајненшл бил основач со својата само-создадена инвеститорска платформа и апликација.
Присутни беа и традиционалните PayPal. Сепак, многумина во јавноста не сакаа да користат такви алатки преку Интернет поради преголема претпазливост или недостаток на доверба или разбирање на ваквите платформи. На пример, многу банки се обидуваа да ги навикнат корисниците да го прифатат Интернет банкарството во претходниот период. Бидејќи сајбер безбедноста не беше толку развиена како денес, не може да се обвинат оние кои не пристапуваа кон користење на е-банкарството во тоа време.
Сега доаѓа до зголемување на бројот на компании за онлајн плаќање, како што се VENMO на PayPal, Zelle, CashApp на Square, WorldRemit, Sendwave на Chime Inc., GooglePay, TipMe и многу други. Во исто време, се појавија и платформите паричник за мобилни пари овозможени преку неколку глобални телекомуникациски мрежи, овозможувајќи деловната интеграција и усогласување на партнерството преку постојано развивање на мобилни софтверски апликации.
Крајната цел во светот на Финтек е да направи промени и за Африка! Деновите на одење во традиционалните финансиски институции и чекање низ долги редови по шалтерите за добивање готовина се повеќе се во развој, особено со растечката младинска урбана генерација која ги поставува глобалните трендови и се предмет на повеќе студии на пазарот за употреба на технологии за мобилни апликации. Во исто време, банкарските и финансиските регулатори и централните банки очигледно треба да ја зголемат играта за мониторинг и надзор и да градат внатрешни капацитети за соодветно регулирање и ограничување на злоупотребите, перењето пари и други финансиски криминали.
Значи, гледајќи ги трендовите што се појавуваат во познатите компаниите како што се Western Union, MoneyGram и други, не ја менуваат својата архаична парадигма и не наоѓаат патишта за да го вклучат својот бизнис во технологиите преку мобилни паричници. Компаниите кои всушност не успеале, поради неможноста да ги согледаат брзите промени што се случуваат во нивните индустрии, водени од технологијата и трендовите на пазарот, на крајот доведоа до нивно пропаѓање.