Хибридните автомобили со самополнење, кои работат и на мотор со внатрешно согорување и на батерија, за првпат во 2021 година ги надминаа дизел автомобилите во Европа, иако за само 48 возила, покажаа најновите објавени податоци на Европската асоцијација на производители на автомобили. Секој 11-ти продаден автомобил во Европа бил на батерии, покажаа податоците, што е вкупно нешто помалку од 880.000 возила.
Хибридните автомобили со самополнење содржат батерија која се полни со мотор со внатрешно согорување и, генерално, можат да возат само ограничено растојание со електрична енергија. Plug-in хибридите се напојуваат првенствено од батерија наполнета надворешно и затоа се сметаат за поеколошки, но се поткрепени со мотор со внатрешно согорување, додека електричните автомобили на батерии работат само на батеријата.
Вкупно 1.901.239 милиони хибридни автомобили на самополнење се регистрирани во Европската унија во текот на годината, што е значителен скок од 1,1 милион регистрирани во 2020 година. Регистрациите на дизелот, кои се сѐ понепопуларни по скандалот Дизелгејт во 2015 година, паднаа за една третина од минатогодишните 2,77 милиони на 1.901.191.
Новите владини субвенции за возила со ниски или нулта емисии што стапија на сила како дел од програмите за закрепнување од пандемијата, ја зголемија продажбата на хибридни и електрични возила со приклучок во 2020 година за тројно, на над еден милион, со приближно рамномерна поделба помеѓу двата типа.
Производителите на автомобили гледаат на plug-in хибридите како технологија на транзиција кон целосно електрични автомобили, но нивните зелени акредитиви беа критикувани од еколошките групи бидејќи студиите покажаа дека возачите се потпираат повеќе од очекуваното на моторот со внатрешно согорување над батеријата, со што се зголемуваат емисиите на возилата.
Во 2021 година, продажбата на електрични возила со батерии порасна за 63,1% на скоро 878.500 автомобили, покажаа податоците, додека продажбата на plug-in хибриди порасна за 70,7% на скоро 867.100. Бензинот остана најчестиот тип на гориво, но со помала маргина од минатата година, што сочинува 40% од новите регистрации, што е намалување од 48% во 2020 година.