ПОВЕЌЕ

    „Луѓето ќе мора да се навикнат на поскапа храна“

    Време зa читање: 2 минути

    Цената на состојките, како што се житарките и маслата, ги зголеми глобалните цени на храната на највисоко ниво во последните десет години, објави неодамна Организацијата за храна и земјоделство на ОН.

    Овој „тренд“ го следат големите компании, па „Крафт Хајнц“ ги зголеми цените за повеќе од половина од своите производи на домашниот пазар во САД и во странство.

    Ова го потврдува Мигел Патрисио, првиот човек на Крафт Хајнц, кој за Би -Би -Си изјави дека „луѓето ќе мора да се навикнат на поскапата храна“.

    За време на пандемијата, производството на суровини, од култури до растителни масла, се намали во многу земји. Мерките за контрола на вируси, како и болестите, ограниченото производство и испораки, но како што почнаа економиите, понудата на овие производи не беше во можност да држи чекор со обратната побарувачка, што доведе до повисоки цени. Повисоките плати и цените на енергијата исто така дополнително ги оптоварија производителите.

    Патрисио вели дека на долг рок „технологијата треба многу да се подобри за да се подобри ефикасноста на земјоделците“, и секое зголемување на трошоците не треба да се пренесе на потрошувачите.

    Сепак, експертите веруваат дека големите производители на храна како што се Крафт Хајнц, Нестле и Пепсико „најверојатно ќе треба да го пренесат тој трошок на потрошувачите“, па Пепсико неодамна предупреди дека се соочува со зголемени трошоци, од транспорт до суровини, и рече дека понатамошниот раст на цените најверојатно ќе биде на почетокот на следната година.

    Меѓутоа, покрај зголемувањето на трошоците, пандемијата помогна да се зголеми продажбата на некои брендови на Крафт Хајнц, рече Патрисио, бидејќи „луѓето готвеа многу повеќе отколку што правеа порано“.

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично