ПОВЕЌЕ

    Кина го тестираше најголемото беспилотно летало на светот

    Време зa читање: 3 минути

    Кина успешно го тестираше својот најголем товарен авион без екипаж дизајниран за цивилна употреба, додека најголемата светска нација за производство на беспилотни летала ги засилува пробните летови на автономни летала (UAVs) кои на крајот би можеле да пренесат сè, од места за носење до луѓе.

    Со носивост од 2 метрички тони, двомоторниот авион полета во неделата на инаугуративен лет, објавија државните медиуми, повикувајќи се на инвеститорот Сечуан Тенгден научно-технолошки иновации, за патување од околу 20 минути во југозападната провинција Сечуан.

    Кинеските цивилни производители на беспилотни летала тестираат поголеми носивост додека владата притиска да изгради економија на ниски височини, при што регулаторот за авијација ќе види индустрија од 2 трилиони јуани (279 милијарди долари) до 2030 година, за четирикратно проширување од 2023 година.

    Беспилотното летало направено во Тенгден, со распон на крилата од 16,1 m и висина од 4,6 m, е малку поголемо од најпопуларниот лесен авион во светот, Cessna 172 со четири седишта.

    Пробното возење уследи по првиот лет во јуни на товарен дрон развиен од државната Aviation Industry of China (AVIC), водечкото воздухопловно претпријатие.

    HH-100 на AVIC има носивост од 700 kg и радиус на летот од 520 km. Следната година AVIC планира да го тестира својот најголем товарен дрон, TP2000, кој може да носи до 2 тони товар и да лета четири пати подалеку од HH-100.

    Кина веќе започна со комерцијални испораки со беспилотни летала.

    Во мај, фирмата за товарни беспилотни летала Phoenix Wings, дел од гигантот за испорака SF Express, започна да испорачува свежо овошје од островската провинција Хаинан до јужниот дел на Гуангдонг, користејќи беспилотни летала Fengzhou-90 развиени од SF, единица на S.F. Држење.

    Карго беспилотните летала ветуваат пократко време на испорака и пониски транспортни трошоци, велат упатените во кинеската индустрија, додека ги прошируваат испораките до локациите на кои им недостигаат конвенционални воздухопловни капацитети, како што се просторите на покривите во многу изградените градови.

    Тие, исто така, можеа да превезуваат луѓе со такси услуги.

    Во април, воздухопловните власти издадоа сертификат за производство на производителот на летала EHang Holdings, со седиште во јужниот град Гуангжу, за неговиот дрон за превоз на патници, прв таков документ во Кина за автономно патнички дрон.

    Во извештајот оваа година, владата за првпат ја идентификуваше економијата на ниски височини како нов мотор за раст, при што вертикалната мобилност се гледа како „нова продуктивна сила“ во области како што се транспортот на патници и карго.

    Во саботата, комерцијален патнички хеликоптер со екипаж полета за прв пат од Куншун, град во провинцијата Џиангсу, и се упати кон аеродромот во Шангај Пудонг, на околу 100 километри, објавија државните медиуми.

    За цени во еден правец до 1.800 јуани, Shanghai NewSky Heli има за цел да го намали времето на патување меѓу градовите на 20 минути од неколку часа. Околу 30.000 патници годишно се предвидува да ја користат рутата, која се отвора на 18 август.

    Шангај има за цел да ги прошири правците на мала надморска височина за да ги покрие другите градови во делтата на реката Јангце.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично