Израелско-палестинските тензии не само што ги нарушуваат финансиските пазари, нафтата или криптовалутите: тие дури се пробиваат и во светот на хамбургерите. Последната жртва е Мекдоналдс, чии резултати беа натежнати од падот на продажбата. Жестоката конкуренција, избувнувањето на E. Coli и економското забавување заедно ги намалија бројките на познатиот синџир.
Последниот квартал не беше лесен за Мекдоналдс, кој веќе беше жртва на крипто измама минатиот август. Со пад од 1,5% во својата глобална продажба, брендот го доживеа најголемиот пад во последните четири години, оставајќи ги инвеститорите збунети. Причината: епидемија на E. Coli што го принуди синџирот привремено да ги повлече познатите Quarter Pounders од некои ресторани во Соединетите Држави, мерка што доведе до пад на залихите од речиси 7% за една недела.
На веќе турбулентниот пазар поради економските несигурности и претпазливоста на потрошувачите во однос на нивниот буџет, Мекдоналдс се обиде да привлече клиенти со агресивни промоции и економични оброци . Сепак, резултатите разочараа.
Епидемијата на E. Coli влијае на посетеноста и продажбата; 3% намалување на годишната нето добивка на 2,26 милијарди долари;
Акциите на Мекдоналдс значително паднаа, што ги зголеми сомнежите кај инвеститорите.
И покрај сè, американскиот бренд се обидува да го задржи курсот, но предизвикот останува огромен во економско опкружување каде што берзата изгледа сè само не стабилна.
Надвор од избувнувањето, тензиите на Блискиот Исток не ги поштедија синџирите за брза храна. Навистина, Мекдоналдс, исто како Старбакс, се соочува со повици за бојкот на своите меѓународни пазари, поттикнати од перцепцијата за финансиските врски со Израел.
Мекдоналдс ја стекна целата своја израелска франшиза пролетта, која опфаќа 225 претпријатија и повеќе од 5.000 вработени. Овој гест ги оживеа тензиите, додавајќи нова тежина на товарот на синџирот веќе напнат од ценовните војни во секторот.
Со пад на продажбата за 3,5% на пазарите на локалните партнери, Мекдоналдс сега мора да се справи со растечката критика, намалената посетеност и потрошувачите се повеќе загрижени за етичките и финансиските прашања.