Превозникот последен пат управуваше со овој модел на Боинг, кој првично беше дизајниран да се управува со екипаж од три пилоти, како дел од неговата главна флота, во јуни 2020 година, при што широкотрупните авиони опслужуваа и домашни и меѓународни линии.
Сепак, беше објавено дека авиокомпанијата сега враќа пар од старите авионски рамки на Боинг од 2025 година. Ер Канада, исто така, очекува да преземе нови 787, 737 MAX, А321 и А220 во текот на следните две години.
Авионот 767 беше „работен коњ“ за Ер Канада уште откако првиот од серијата беше испорачан во октомври 1982 година. Тој авион започна трансконтинентална услуга на 14 февруари 1983 година. Помеѓу 1982 и 1996 година, Air Canada доби уште 25 Боинзи 767, а првите варијанти со продолжен опсег за операции преку вода пристигнаа во 1984 година.
Кога Air Canada се спои со Canadian Airlines во 2001 година, уште 23 се приклучија на флотата.
Ер Канада го лансираше својот бренд за одмор Rouge во 2013 година со вкупно четири авиони, од кои два беа 767. Air Canada Rouge на крајот се прошири за да вклучи 25 од 767-300ER со долг дострел.
Во мај 2020 година, Ер Канада објави дека покрај планираното пензионирање на преостанатите пет 767 во нејзината главна флота, 767 од Руж, исто така, ќе бидат повлечени од употреба.
(Фото: Ерспејс Глобал Њуз)