ПОВЕЌЕ

    CONDE NAST ПОТПИША ИСТОРИСКИ ДОГОВОР СО OPENAI: ChatGPT ќе ги користи содржините на Vogue, Glamour, Vanity Fair, GQ

    Време зa читање: 4 минути

    OpenAI објави ново партнерство со глобалниот издавач Condé Nast. Звучи како едноставна победа-победа за двете компании: OpenAIl добива пристап до огромна архива на задни содржини од добро познати наслови како Vogue, GQ, Glamour, AD, Wired и The New Yorker, меѓу неговите повеќе од 20 печатени и дигитални наслови, кои ги може да ги користи за обука на своите системи за вештачка интелигенција.

    Condé Nast ги добива приказните за своите публикации „појавени“ во системите на ChatGPT кога корисниците поставуваат релевантни прашања за вештачката интелигенција.

    ПРИФАЌАЊЕ НА ПРЕДИЗВИЦИТЕ

    Иако точните детали од договорот се чувани во тајност, извршниот директор на Condé Nast ги извести вработените дека договорот ќе трае неколку години и дека вклучува некаков начин на плаќање од OpenAI, според информативниот сајт TechCrunch. „Од клучно значење е да се сретнеме со публиката каде што е и да ги прифатиме новите технологии, истовремено обезбедувајќи соодветна атрибуција и компензација за користењето на нашата интелектуална сопственост“, рече Роџер Линч во меморандумот, додавајќи „Токму ова е она што го најдовме со OpenAI“.

    Од своја страна, OpenAI откри дека ќе ја прикажува содржината на Condé Nast и во ChatGPT и во неговиот експериментален систем SearchGPT. Во однос на функцијата за пребарување, блогот на OpenAI објаснува дека се „тестираат нови функции за пребарување што го прават наоѓањето информации и доверливи извори на содржина побрзо и поинтуитивно“. За да го направите ова, го комбинираше својот систем за вештачка интелигенција во стилот на четбот со „информации од веб за да ви даде брзи и навремени одговори со јасни и релевантни извори“. Исто така, забележува дека во иднина тие ќе бидат интегрирани во ChatGPT, кога ќе заврши експериментот „SearchGPT“.

    Најинтересно, OpenAI, исто така, истакнува дека работи директно со своите партнери за вести за да го подобри начинот како функционира SearchGPT од нивна гледна точка.

    УДАР ЗА ГУГЛ?

    Овие последни детали можеби се најинтересните од оваа вест. Знаеме дека OpenAI полека потпишува договори за партнерство за производство на содржина, како што е страницата за разговор на социјалните форуми Reddit и огромната медиумска империја на News Corp. Но, фактот што во својот нов договор со Condé Nast, OpenAI покажа дека веќе ги подобрува своите вештини за пребарување и прифаќа информации за процесот од своите издавачки партнери ќе биде интересно за критичарите на Google и експертите од рекламната индустрија.

    Тоа е повеќе доказ дека OpenAI директно има за цел да го краде сообраќајот за пребарување од Google – кој експериментира, контроверзно, со самото пребарување со вештачка интелигенција. Кога OpenAI ќе го прифати пребарувањето директно во ChatGPT, можно е целата онлајн индустрија за реклами да добие удар, бидејќи Google доминира на пазарот. Резултирачките потреси би можеле да ги погодат илјадниците мали компании кои се потпираат на системот за реклами на Google за приход на еден или друг начин.

    Фактот дека име како Condé Nast може да ѝ помогне на OpenAI да усоврши како функционира пребарувањето со вештачка интелигенција, исто така, може да се прочита како доказ дека ова не е „договор со ѓаволот“ за издавачкиот гигант, кој ќе има можност да го заштити пристапот до својата архива со содржини која му носи приходи и друга за заштита на идните текови на приходи во ера кога генеративната вештачка интелигенција може да исфрла текст и содржина на слики што лесно го имитираат вистинскиот човечки материјал од издавачите на содржина.

    Овој нов договор за лиценцирање на содржината се случува во позадина на скандали со шаренило во кои се видени неколку брендови „Голема вештачка интелигенција“, вклучувајќи го и самиот OpenAI, обвинети за неправедно стекнување на мегатони од туѓа интелектуална сопственост за да ги обучуваат нивните алгоритми за вештачка интелигенција.

    Само оваа недела стартапот за вештачка интелигенција Anthropic со седиште во Сан Франциско беше тужен од тројца писатели кои го обвинија производителот на вештачка интелигенција дека украл многу други материјали од писатели во „голем обем“ за да ја обучи својата вештачка интелигенција Клод. Договорот Condé Nast е спротивно на ова.

    Дали ќе отвори патека за тимовите за вештачка интелигенција како OpenAI да потпишуваат се повеќе и повеќе договори со даватели на содржини, големи и мали? Дали поединечните инфлуенсери ќе се договорат со OpenAI за да продаваат пристап до нивната содржина и да се погрижат нивниот нов материјал да биде „излезен“ во ChatGPT? Времето ќе покаже.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично