ПОВЕЌЕ

    АКЦИИТЕ НА TESLA ПАДНАА ЗА 47%, а претстојат уште повеќе проблеми

    Време зa читање: 3 минути

    Акциите на Tesla се пониски за околу 47% од највисоките нивоа забележани во декември 2024 година, и има простор за понатамошни падови, имајќи предвид дека акциите на Tesla вообичаено поминаа полошо од пошироките пазари за време на падови. На пример, за време на инфлацискиот шок во 2022 година, акциите на Tesla избришаа 73,6% од својата вредност наспроти падот од врв до најниско ниво од 25,4% за S&P 500. Значи, може да има повеќе негативни страни во иднина.

    Испораките на Tesla се намалуваат. Компанијата објави 336.681 испораки на возила во првиот квартал од 2025 година, што е пад од 13% од пред една година. Работите би можеле само да се влошат во наредните месеци. Трговската војна со Кина се зголемува, при што претседателот Доналд Трамп ја зголеми царината за кинески увоз на 125%, додека Кина ја зголеми царината за американските стоки на 84%. Секако, Tesla ги произведува возилата што ги продава во Кина во своите погони во Шангај, но потенцијалното антиамериканско расположение и блиските врски на Илон Маск со претседателот Трамп може дополнително да и наштетат на продажбата. Кина сочинуваше 21% од приходите на Tesla минатата година. Tesla инвестираше во значителен капацитет во Кина, со нејзината фабрика во Шангај способна да произведува над 950.000 возила годишно – повеќе од половина од испораките на компанијата во 2024 година. Помалата продажба и искористеноста на овие капацитети може да влијае на маржите. Конкуренцијата во Кина се вжештува со тоа што домашните производители на автомобили забележаа пораст на продажбата поттикнат од софистицирани возила, но со добра цена.

    Со новата рунда царини за трговските партнери, Tesla има трошковна предност во однос на своите ривали во САД, кои се повеќе зависни од Мексико за производство на нивните возила. Така, Тесла, исто така, набавува многу делови и материјали од добавувачи во Кина и Мексико. Ова може да влијае на трошоците до одреден степен. Работите не изгледаат премногу добро и во Европа, бидејќи Tesla забележа пад на продажбата. Маск ја промовираше антиимигрантската крајнодесничарска партија AfD во Германија на изборите во февруари.

    Во текот на првиот квартал, вкупниот пазарен удел на Tesla во 15 земји во Европа се намали на 9,3% во првиот квартал од 17,9% во истиот период претходната година, според податоците од EU-EVs.com.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично