И покрај силната суша што го намали бројот на пловни објекти кои минуваат низ воден пат, профитот на Панамскиот канал порасна за речиси 9,5% до 3,45 милијарди долари во фискалната година што заврши во септември, објави Maritime Gateway.
Властите на каналот беа принудени да го намалат бројот на бродови на кои им беше дозволено да поминуваат дневно помеѓу крајот на 2023 и почетокот на 2024 година, истовремено намалувајќи го нивниот максимален влечење, поради третата најсушна година во неговата историја, што ја намали количината на вода достапна за работа.
Откако врнежите есенва ги наполнија резервоарите за вода на оваа централноамериканска држава, ограничувањата, кои претходно поттикнаа некои бродски компании да минуваат со долги одложувања, а други да бараат алтернативни рути, конечно беа укинати.
Во просек, 27,3 бродови поминувале низ воден пат секој ден, во споредба со приближно 36 минатата година, а 423 милиони тони стока поминале низ неговите брави. Сепак, намалувањето на оперативните трошоци за 5% го намали финансиското влијание на сушата.
Носачите на рефус стоки и танкери за течен природен гас се меѓу бродовите кои се охрабруваат да се вратат покрај каналот, кој честопати не ги пополнува 36-те слотови за премин дневно што моментално ги нуди. Дополнително, во следните седум години се унапредуваат проекти од 8,5 милијарди долари, вклучително и нова инфраструктура.
Испраќачите можат да наддаваат за места до една година пред преминот користејќи нов систем за долгорочни резервации. Фискалната година забележа намалување од 12% во количината на вода што се користи за секој транзит поради иницијативите за зачувување.
Со цел да се справи со катастрофалните временски настани на долг рок, Панама става облог од 1,6 милијарди долари за да ја брани реката Рио Индио. Се очекува дека стотици блиски семејства ќе треба да се преселат за да го изградат новиот резервоар.