Кинескиот BYD забележа пораст од 21% во продажбата на електрични возила во вториот квартал, намалувајќи ја разликата со Tesla, откако претходно му ја врати титулата најдобар светски продавач на електрични возила на американскиот ривал, во првиот квартал.
BYD продаде 426.039 ЕВ во кварталот април-јуни, според пресметките на Ројтерс врз основа на неговите месечни извештаи за продажба. Тоа е речиси 18.000 возила помалку од испораките на возила на Tesla за вториот квартал, но многу поблиску од разликата од повеќе од 86.000 во претходниот квартал.
Испораките на Tesla во вториот квартал паднаа за помали од очекуваните 4,8% на 443.956 возила во вторникот, но тоа сепак беше првпат американската компанија да забележи два последователни четвртини на пад бидејќи се справува со силната конкуренција во Кина и бавната побарувачка поради недостаток на достапни нови модели. Намалувањето на цените и стимулациите му помогнаа на Тесла да ги надмине очекувањата, сепак, притискајќи ги акциите до околу 5% во утринското тргување.
Продажбата на електрични возила на Tesla во Кина во јуни падна за 24,2% во однос на претходната година на 71.007, според податоците од Кинеската асоцијација за патнички автомобили (CPCA), продолжувајќи го падот од година во година за трет месец.
Tesla наиде на голема конкуренција по долгогодишниот брз раст што помогна да стане највредниот производител на автомобили во светот. Таа предупреди во јануари дека растот на испораките во 2024 година ќе биде „забележително помал“ како поттик од повеќемесечните намалувања на цените.
Производителот на ЕВ го намали производството на својот најпродаван електричен автомобил Model Y за двоцифрен процент во фабриката во Шангај од март за да се справи со слабеењето на побарувачката за старите модели во Кина, нејзиниот втор по големина пазар по САД, пишува Ројтерс.
За споредба, неговиот врвен кинески конкурент BYD одржува стабилен раст на продажбата на електричните возила, додека новите старт-апи како што е Nio, забележаа ѕвезден раст минатиот квартал. Испораките на возила на NIO во вториот квартал се зголемија повеќе од двојно на 57.300 продадени возила.
Намалувањето на цените и растечката промена на побарувачката на потрошувачите кон ЕВ и хибриди од возила на бензин се главните причини за силната продажба на кинеските производители на ЕВ во последниве месеци, рече Цуи Донгшу, генерален секретар на CPCA.
Продажбата на нови енергетски возила, вклучувајќи ЕВ и plug-in хибриди во Кина, сочинува 46,7% од вкупната продажба на автомобили во мај, што е нов месечен максимум, според податоците на CPCA.