ПОВЕЌЕ

    Тесла ги преполови трошоците за производство на автомобили во последните пет години

    Време зa читање: 2 минути

    Шефот за односи со инвеститори на Tesla неодамна откри колку е поевтино за американскиот производител на електрични автомобили да ги произведува своите возила. Говорејќи на технолошката конференција организирана од Голдман Сакс во Сан Франциско претходно оваа недела, Мартин Виеја рече дека производствените трошоци по возило ќе бидат најважниот фактор во одредувањето колку возила може да произведе марката и колкава ќе биде компанијата.

    Конкретно, Вијеха откри дека Тесла потрошил во просек по 84.000 долари за да го изгради секое свое возило во 2017 година, а тој трошок сега е намален на само 36.000 долари.

    Тој, исто така, тврди дека речиси ниту една од овие заштеди не доаѓа од поевтините трошоци за батерии, туку преку подобрен дизајн на возилото што го олесни производството. За воља на вистината, треба да се нагласи дека Тесла започна со производство на многу поевтиниот Model 3 дури во 2017 година (дотогаш само поскапите Model S и Model X излегоа од производната лента), а вториот, подостапен автомобил, Моделот Y, „излезен“ дури во 2020 година.

    Околу половина од сегашните возила на Tesla се произведуваат во фабриката во Фремонт, Калифорнија, иако фабриките во Берлин и Шангај се покажуваат сè поважни.

    Вијеха додаде дека како што нејзините капацитети го зголемуваат производството, тие ќе можат да градат возила во просек за помалку од 36.000 долари по единица.

    Business Insider забележува дека извршниот директор на Tesla рекол дека индустријата за електрични возила ќе расте исто толку брзо како снабдувањето со батерии и ќе предизвика промени во рударството и рафинирањето на суровините, како и дизајнот и конструкцијата на ќелиите за батерии и батериските пакувања.

    Model 3 и Model Y го сочинуваат најголемиот дел од тековната продажба на Tesla, но Vijeha призна дека производителот на автомобили треба да пушти во производство поевтин EV, особено ако сака да ги реализира своите амбиции за роботаксија.

    Сепак, тој рече дека побарувачката за Model 3 и Model Y е толку силна што Tesla не брза да лансира нов модел од почетно ниво. „Моделот Y во суштина ќе стане најпродаваното возило од секаков вид, на сите времиња, во светот во 2023 година“, тврди тој.

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично