ПОВЕЌЕ

    Профитот на Mercedes опаѓа поради пад на продажбата на електрични автомобили

    Време зa читање: 4 минути

    Во третиот квартал од 2024 година, Mercedes-Benz забележа пад на вкупната продажба, но електричниот сегмент е главната причина за загриженост.

    Оваа година се покажува како тешка година за Mercedes-Benz. Во третиот квартал од годината, Mercedes има вкупна продажба од 594.600 возила, вклучувајќи автомобили и комбиња, што бележи благ пад во однос на претходните квартали. Вкупните продажби бележат намалување од 1% во однос на претходниот квартал и 3% намалување во однос на истиот период лани.

    Продажбата на електрични возила претрпе тежок удар, пад од 8% на квартал и 31% на годишно ниво, со само 46.900 продадени електрични возила. Во првите девет месеци од 2024 година, вкупната продажба на Mercedes-Benz достигна 1.763.200 единици, што е пад од 5% во споредба со 2023 година. Продажбата на електрични возила беше особено слаба, со пад од 22% на 148.500 единици.

    Да се ​​натежи на перформансите на компанијата главно се должи на економската криза во Кина, што го поттикна производителот на автомобили да лансира нов аларм, со надолна ревизија на прогнозите за тековната година. Предупредувањето за профит, второ за неколку месеци, ја одразува сложената ситуација на глобалниот пазар што го погоди не само Мерцедес, туку и целиот автомобилски сектор, особено германскиот.

    Слабата побарувачка во Азија, а особено во Кина, претставува голема пречка за Mercedes-Benz. Производителот на автомобили забележа пад од 13% во продажбата во Кина (170.700 автомобили испорачани од јули до септември) во споредба со истиот период во 2023 година. Падот на побарувачката ги погоди особено луксузните модели, како што е S-Class, кои претставуваат значителен дел од добивката на компанијата.

    И покрај севкупниот пад, Mercedes-Benz успеа да одржи добри резултати на неколку клучни пазари, особено со своите луксузни автомобили. Топ моделите, како што е S-Class, продолжија да доминираат во нивните сегменти, иако страдаа од намалената побарувачка во Кина. Од друга страна, автомобилите со високи перформанси на Mercedes-AMG забележаа пораст од 8% во споредба со третиот квартал од 2023 година, благодарение на поголемата достапност на моделите. Дури и историската класа G забележа благ пораст во продажбата, со +2% во споредба со претходната година.

    Mercedes-Benz постигна одлични резултати во Северна Америка, со раст од 29% во споредба со истиот период во 2023 година. Во Европа, продажбата остана стабилна, со бројки слични на оние од претходната година, што покажува дека побарувачката за возилата на марката останува силна во овие региони. Овој успех беше поддржан од подобрената достапност на моделите и одличниот прием на палетата GLC и новите CLE модели.

    Секторот на електрични автомобили е тој што најмногу страда. Mercedes-Benz забележа пад од 31% во продажбата на електрични возила со батерии, со само 42.500 продадени единици во третиот квартал од 2024 година. Иако побарувачката за plug-in хибридни возила порасна за 10%, главно благодарение на американскиот пазар, потрошувачите сè уште се чини дека не сакаат целосно да ја прифатат транзицијата кон електрични возила. Технолошката сложеност и инфраструктурните ограничувања се чини дека ја попречуваат дифузијата на овие модели, барем на краток рок.

    За оваа ситуација придонесе и ценовната војна за електричните автомобили, особено во Кина. Сè поагресивната конкуренција го отежнува одржувањето на профитните маржи на оваа производна линија, и покрај првичните високи очекувања.

    И покрај тешкотиите, Mercedes-Benz не го напушта својот пат кон електрификација. Марката најави важни промени во именувањето на своите возила, елиминирајќи ги акронимите како EQ за да се стандардизира понудата и да се направи појасна разлика помеѓу термо и електрични модели. Оваа стратегија има за цел да ја намали конфузијата меѓу потрошувачите и да го поедностави портфолиото на брендот, олеснувајќи ја транзицијата кон похомогена електрична понуда.

    Новиот Mercedes EQS од 2025 година ќе биде еден од првите модели што ќе ја отелотвори оваа нова стратегија. Со батерија од 118 kWh и напреден систем за регенерација, тој има за цел да стане репер во сегментот на електрични луксузни седани.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично