Најголемиот европски пазар на автомобили, Германија, забележа пад на продажбата на електрични возила во јули за 36,8% во однос на претходната година, бидејќи продажбата на електрични возила забави ширум светот, но и бидејќи Берлин ги прекина субвенциите на крајот на 2023 година.
Регистрациите на нови автомобили на возила со батериски возила (BEV) во Германија се намалија на 30.762 возила во јули во однос на истиот месец од 2023 година, покажаа најновите податоци на германската Федерална управа за моторен транспорт во понеделникот. Јули го означи најголемиот годишен пад на продажбата на ЕВ откако владата ги прекина субвенциите за набавки на ЕВ во декември 2023 година.
Додека продажбата на батериски електрични возила BEV падна, севкупниот пазар на автомобили остана релативно рамномерно. Регистрациите на нови автомобили на патнички возила на бензин се зголемија за 0,1% на годишно ниво во јули, а продажбата на автомобили со дизел се зголеми за 1,4%.
Новите регистрации на Tesla опаднаа за 36,7% во јули во споредба со истиот месец од 2023 година и беше меѓу најлошите странски брендови во Германија минатиот месец. Renault, Hyundai и Fiat, меѓу другите, забележаа пад на нивната продажба на германскиот пазар во јули во споредба со една година порано.
Побарувачката за ЕВ видно омекна во текот на изминатата година, оставајќи ги наследените производители на автомобили во САД, Германија и Франција да се борат со прекумерниот капацитет на нивните ЕВ модели бидејќи сфаќаат дека транзицијата кон целосно електрифициран транспорт ќе трае подолго отколку што мислеа.
Претходно оваа година, продажбата на BEV во Соединетите Американски држави падна за прв пат од почетокот на ковид во 2020 година.
Со помала продажба на ЕВ од очекуваното, големите производители на автомобили во САД и Европа го намалуваат производството на електрични возила поради прекумерен капацитет и ги преиспитуваат своите амбициозни цели за продажба на ЕВ.
Зголемената загриженост за капиталните трошоци за ЕВ, неизвесноста околу голем број избори оваа година, особено во САД, и недостигот на станици за брзо полнење се трите клучни фактори кои го забавуваат моментумот на ЕВ, рече аналитичарот на Голдман Сакс Рисрч, Кота Јузава во мај.
Забавувањето на глобалната продажба на ЕВ го погоди профитот на главните производители на батерии за електрични возила и оваа година.