Lamborghini испорача вкупно 10.687 автомобили во текот на 2024 година, што е зголемување од 6% во споредба со 2023 година. Ова ја направи 2024 година најдобрата година за продажба во историјата на компанијата. Бројките се доказ за лојалноста на клиентите на марката, како и за растечката нова база на клиенти и го потврдуваат успехот на стратегијата на компанијата од 360 степени, изградена врз иновативноста на брендот и производот и извонредноста во сегментот на луксузни суперспортски автомобили.
„2024 година беше година на континуиран раст за Automobili Lamborghini, во согласност со позитивниот тренд од последните неколку години: достигнување што ја одразува се посилната врска што ја имаме со нашите клиенти и зголемениот интерес за нашиот бренд што го покажуваат новите генерации„ – забележа Стефан Винкелман, претседател и извршен директор на Automobili Lamborghini .
Revuelto, првиот суперспортски V12 HPEV на брендот, произведен од Lamborghini, собра голем интерес во 2024 година, обезбедувајќи банка за нарачки што трае до крајот на 2026 година. Минатата година беше и последната година на целосно производство за Huracan со последните неколку поставени за испораки во 2025 година. Неговите пет модели, Sterrato, EVO Spider, Tecnica, STO и STJ беа исто така заслужни за продажниот успех на Lamborghini во 2024 година. Темерарио ќе ги преземе во текот на следната година со својот „иновативен дизајн и технолошки карактеристики од светска класа“.
И на крај, Urus беше столбот на кој беа изградени овие продажби. Нов SE plug-in хибрид беше претставен во 2024 година, додека моделите S и Performante продолжија добро да се продаваат за Lamborghini во 2024 година.
Минатата година не беше само рекордна, туку и важна пресвртница за Automobili Lamborghini. Во текот на 18 месеци компанијата претстави три нови модели и ја заврши транзицијата кон целосно хибридна гама, во согласност со својата стратегија „Direzione Cor Tauri“, станувајќи првиот производител на суперспортски автомобили во светот кој нуди целосно електрифицирано портфолио.
Овие резултати ѝ овозможуваат на Куќата на Санта Агата Болоњезе да пристапи до 2025 година со својата најсилна постава на производи досега. Во текот на 2025 година и во наредните години, компанијата ќе продолжи да инвестира во технологијата, задржувајќи го фокусот на иновациите како составен дел од најзначајната инвестициска кампања во нејзината историја и соочувајќи се со предизвиците на иднината со истата решителност што ја одбележаа нејзината успех во 2024 година.