ПОВЕЌЕ

    ЌЕ ИМА САМО 40 ПРИМЕРОЦИ ВО СВЕТОТ: Rimac ја претстави поагресивната Nevera R, ќе чини неверојатни 2,3 милиони евра

    Време зa читање: 5 минути

    Замислен како агресивно алтер его на Nevera, тој го претставува преминот од хипер GT автомобил во хипер спортски автомобил. И како што сугерира неговото име, развојот на Never R ја следи филозофијата на брендот Rimac: радикален, бунтовник, безмилосен.

    Бројот на произведени Nevera R автомобили ќе биде ограничен на 40 примероци ширум светот, а почетната цена е 2,3 милиони евра, пишува SEEBiz.

    Благодарение на новата генерација на Rimac системот за векторирање на вртежниот момент на сите тркала и новите напредни сопирачки, во комбинација со нов батериски систем ориентиран кон перформансите и достапни 2107 коњски сили, Nevera R е дизајнирана за возбудливо возење и кривини.

    „Кога ја развивавме Nevera, важен дел од задачата беше да го направиме автомобилот Grand Tourer. Се обидовме да го направиме простран и удобен автомобил, кој претставува рамнотежа помеѓу возбудата и употребливоста, интуитивното управување. Финалниот производ го постигна тој баланс совршено: добивме автомобил со врвни перформанси кој постави бројни светски рекорди и може удобно да вози илјадници километри на различни континенти. Тоа беше пресвртница на пазарот на хиперавтомобили: првиот електричен хиперавтомобил кој ја предводи новата генерација и ја постави лентата за перформанси на ново ниво. Но, ние постојано го приспособувавме на желбите на клиентите, од кои многумина сакаа автомобил кој ќе ја нагласи способноста на Nevera во свиоци благодарение на вградената напредна технологија. Нашиот одговор на тоа е Nevera R: ја има ДНК на рекордерот Nevera, но е побрз и пофокусиран“, изјави Мате Римац, главен извршен директор на Rimac Group.

    Дизајнерите и инженерите во Bugatti Rimac и Rimac Technology детално ги утврдија карактеристиките на Nevera и модифицираа одредени елементи и динамика на возење за да создадат нов лик на Nevera. Покрај пофокусираната динамика на возење, батеријата ориентирана кон перформанси, поголема моќност и понапредни сопирачки, Nevera R има и освежен визуелен идентитет заснован на перформанси.

    Во дизајнот на Nevera R се издвојуваат чистите површини и акцентот на совршените пропорции. Покрај тоа, не само што изгледа пониско и поелегантно, туку и се наведнува напред, имајќи предвид дека има задни тркала со поголем дијаметар од 21 инчи и предни тркала со дијаметар од 20 инчи. Предниот дел на автомобилот е впечатлив и технички по природа, со хоризонтални линии кои ја нагласуваат аеродинамичната ефикасност, положбата и ширината. Од страна, забележлива е хармоничната рамнотежа на бојата на каросеријата и деловите обработени со видлив јаглерод, што дополнително го нагласува безвременскиот, динамичен профил на автомобилот.

    Новото елегантно решение за тркалата се истакнува со подолгите краци за да се нагласи нивната големина и јасната поделба на боите. Големото фиксирано задно крило во комбинација со агресивни аеродинамични елементи, кои вклучуваат нов голем дифузор, ја зголемува надолната сила за 15 проценти и аеродинамичката ефикасност за 10 проценти во споредба со Never. Благодарение на новите гуми Michelin Cup 2, целокупното потуправување е намалено за 10 отсто, страничното зафат е зголемено за 5 отсто, а времето на кругот на тест патеката Нардо е намалено за 3,8 секунди. Со таква комбинација на негативна странична камерност, посилно држење на новите гуми и дополнителна надолна сила, Nevera R може да им пркоси на законите на физиката како никогаш досега. Секој елемент од автомобилот, направен во согласност со дизајнерската филозофија ориентирана кон перформанси, е дизајниран да резултира со агилност и поголемо управување.

    Nevera R носи подобрени перформанси и уште поголем акцент на повратните информации за возачот. Благодарение на новата генерација Rimac All-Wheel Torque Vectoring System (R-AVTV), кој е повторно наместен за да се максимизира потенцијалот на пневматиците со високи перформанси, новиот автомобил овозможува поостри и построги свиоци. Поголемата надолна сила обезбедува поголема стабилност и странични перформанси и поставува нови стандарди кога станува збор за возбудливоста на возењето по извртени патишта и повремено на тркачките патеки. Способностите R-AVTV се додадени во системот за контрола на тракцијата, обезбедувајќи предвидливост дури и при влажни услови на патот. Режимот на возење со дрифт е прилагоден на новите гуми, додека системот за управување е рафиниран за поостар одговор и појасни повратни информации за возачот.

    Автомобилот доаѓа опремен со нова генерација на батериски систем Rimac Technology од 108 kVh и користи најнова технологија за да обезбеди поголема моќност и ефикасност во ново и полесно пакување. Дополнително, со достапни 2.107 коњски сили, Nevera R исто така обезбедува побрзи перформанси во права линија од претходната Nevera, достигнувајќи 300 km/h за само 8,66 секунди. Новите јаглерод-керамички сопирачки EVO2 со слој од силиконска матрица ги зголемуваат перформансите на стопирањето и го подобруваат ладењето и издржливоста при употреба.

    Бројки кои ги карактеризираат перформансите на Невера Р:
    максимална брзина: 350 km/h (412 km/h со надзор на производителот)
    0 – 60 милји на час: 1,74 сек
    0 – 100 km/h: 1,81 s
    0 – 200 km/h: 4,38 s
    100 – 200 km/h: 2,46 s
    0 – 300 km/h: 8,66 s
    1⁄4 милја: 8,23 секунди

    Новиот автомобил Nevera R беше премиерно претставен во боја наречена Nebula Green и, како таква, претставува визуелна еволуција на приказната за брендот Rimac, со зелените елементи на Lightning Green на моделот Nevera Time Attack сега во нова палета на бои, внатре. и надвор. Внатрешноста фокусирана на возачот и високо приспособливата внатрешност на Nevera е подобрена со нови опции за боја и опции за прилагодување на клиентите. Бојата на карбонските елементи, како основната структура на контролната табла и украсите на централната конзола, може да биде идентична со бојата на надворешноста или да се менува според желбата на купувачот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично