ПОВЕЌЕ

    DACIA ГО ПОДГОТВУВА СВОЈОТ ЕЛЕКТРИЧЕН АДУТ ЗА ЕВРОПА, развива мал градски автомобил по цена од 18 илјади евра

    Време зa читање: 3 минути

    Силно ажурираната верзија на Dacia Spring е еден од најевтините електрични автомобили што се продаваат на Стариот континент, но романскиот производител на автомобили не спие на своите ловорики. Извршниот директор на Renault Group, Лука де Мео, потврди дека Dacia веќе започнала со развој на нов целосно електричен градски автомобил, кој треба да пристигне во средината на 2026 година со целна цена од 18.000 евра.

    Краткото време за развој е возможно бидејќи Dacia треба да се базира на модел на Renault, поточно електричното Twingo, кое е најавено за околу 20.000 евра. Според Де Мео, соодветниот огранок на Dacia, за кој сè уште не се познати многу детали, ќе биде поевтин за уште 2.000 евра – и со тоа ќе започне со цена од помалку од 18.000 евра.

    Ова значи дека претстојниот мал електричен автомобил на романската марка ќе биде околу 1.000 евра поскап од актуелниот електричен модел на Dacia, Spring кој сега чини 18 илјади евра. Сепак, новиот модел најверојатно ќе понуди подобра технологија: Spring произведува само 33 или 48 kW, во зависност од варијантата, а опсегот WLTP на батеријата од 26,8 kWh е 225 километри. Иако сè уште нема достапни податоци за Twingo E-Tech Electric, се очекува да има опсег од околу 300 километри и, пред сè, подобри перформанси на полнење: Spring може да се полни со максимални 30 kW во колони DC.

    „Се подготвуваме да одиме чекор понатаму во однос на достапноста на ЕВ“, рече Де Мео за претстојната електрична Dacia и потврди дека моделот ќе се произведува заедно со Twingo во Европа. Притоа, француската компанија се надева дека ќе ги избегне дополнителните увозни давачки на електричните автомобили произведени во Кина, кои сега се наплаќаат на кинеската пролет – и веројатно ќе влијаат на профитабилноста на моделот во сегментот на мали автомобили чувствителни на цени.

    Единственото нешто што засега е сигурно е дека Twingo и Dacia ќе користат варијанта на AmpR Small платформата на која се базираат и Renault 5 и Renault 4. Според Де Мео, целните цени на возилата за малите автомобили ќе бидат можни првенствено благодарение на огромните намалувања на трошоците во групата Рено.

    За разлика од Dacia Spring, кој се увезува од Кина, новиот модел ќе се произведува во Европа, според Де Мео – и за да се избегнат царините. Autocar го цитира извршниот директор на Renault кој вели дека Twingo ќе чини 40 проценти помалку за производство од Renault 5, делумно затоа што на Twingo му требаат околу 30 проценти помалку компоненти – целиот автомобил се состои од само 750 одделни делови.

    За време на интервјуто, Де Мео го посочи и планираното лансирање на пазарот: Dacia треба да биде достапна околу средината на 2026 година. Во случајот со Twingo, Renault неодамна генерално ја спомна само 2026 година, а дури по првичниот цел од оваа година веројатно не можеше да се исполни.

    (Фото: Dacia sketch/КарСкоопс)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично