ПОВЕЌЕ

    Брендот Версаче ќе биде продаден за 8,5 милијарди долари, ова е новиот сопственик

    Време зa читање: 3 минути

    Компанијата што го поседува Версаче ја купува групацијата за луксузна стока Tapestry во зделка вреден 8,5 милијарди долари. Капри Холдингс, досегашниот газда на Версаче, кој исто така е сопственик на брендовите Мајкл Корс и Џими Чу, е преземен од Тапестри, чии сопствени брендови вклучуваат имиња од високата класа како Коуч.

    Според достапните податоци, Тапестри е aмерикански мултинационален холдинг за луксузна мода. Компанијата е со седиште во Њујорк и е матична компанија на три големи брендови: Coach New York, Kate Spade New York и Stuart Weitzman. Во 2018 година објавила приход од 5,88 милијарди американски долари.

    Шефот на Tapestry’s Joanne Crevoiserat соопшти дека договорот „создава нова моќна глобална луксузна куќа“. Аналитичарите велат дека ќе изгради ривал кој ќе се натпреварува со европските модни гиганти. Тоа создава голем американски моден конгломерат особено во премиум модниот простор“, изјави за Би-Би-Си Луиз Деглиз-Фавре, аналитичар за облека во аналитичката компанија ГлобалДата. „Не е толку голем како европските гиганти како што се LVMH и Kering, но и покрај тоа, дефинитивно им дава на своите брендови повеќе сила да застанат“, додаде таа.

    Додека Версаче стана симбол на италијанскиот луксуз ширум светот, брендовите како Кејт Спејд и Мајкл Корс се сметаат за подостапни за некои потрошувачи, со помали додатоци кои обично чинат од околу 150 евра.

    Г-ѓа Деглиз-Фавре рече дека спојувањето ќе ја зајакне позицијата на Tapestry на овој пазар, со комбинирање на брендови со понуди по слична цена, како што е Coach, кој претходно објави соработки наменети за помладите купувачи со поп-ѕвезди како Селена Гомез. Но, таа предупреди дека Тапестри исто така го наследува Мајкл Корс, кој страда од години на слаби перформанси. „Ќе има дефинитивен предизвик со тоа“, рече таа.

    Сепак, Tapestry има минато искуство со вртење на марки кои се борат, вклучувајќи ја и Кејт Спејд, која ја презеде во 2017 година.

    Договорот доаѓа во време кога инфлацијата – стапката со која цените растат – е зголемена во САД, како и во Европа, притискајќи ја потрошувачката. Тоа претставува уште еден предизвик за фирмите како Tapestry, при што аспиративните купувачи беа особено погодени во последниве месеци, рече г-ѓа Деглиз-Фавре, додека фирмите треба да се справат со повисоки каматни стапки, плати и проблеми со синџирот на снабдување.

    Се очекува дека договорот ќе се затвори во 2024 година. Г-ѓа Кревоизерат рече дека овој потег ќе и помогне на групата да стигне до повеќе земји ширум светот. Исто така, се проценува дека ќе генерира заштеди од повеќе од 200 милиони американски долари во рок од три години од затворањето, велат компаниите.

    Тој го означува последниот договор во луксузниот моден простор, при што сопственикот на Гучи и француската мултинационална компанија Керинг објавија дека во јули купуваат 30% од акциите на италијанската модна етикета Valentino.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично