ПОВЕЌЕ

    АВИОКОМПАНИИТЕ ТРИЈАТ РАЦЕ: Ковид направи револуција во службените патувања

    Време зa читање: 4 минути

    Авиокомпаниите ширум светот ги менуваат распоредите и внесуваат нови летови за да се справат со трендот на корпоративното патување предизвикан од ковид за директори како Џером Харис – укинување на еднодневните службени патувања во корист на подолгите престои. За Харис со седиште во Сиднеј, исцрпувачките еднодневни патувања до Мелбурн или Бризбејн – што значи четири возења со такси, два лета, долго чекање и ризик од одложувања – повеќе не се актуелни по повторното проценување на неговите навики за патување предизвикано од пандемијата.

    Податоците од индустријата покажуваат дека деловните патници патуваат подолги отколку пред Ковид-19, оставајќи ги авиокомпаниите да ги приспособат плановите за летови. Загриженоста за животната средина, зголемувањето на цените на билетите, зголемените откажувања на летови поради недостиг на персонал и бум во онлајн видеоконференциите, сето тоа ја поткопува опцијата за еднодневно патување како индустриски стандард. „Посреќен сум што ги заштедувам напорите и имам помал јаглероден отисок, а ќе направам неколку дена на локација и имам време да се сретнам со повеќе луѓе и да посетам повеќе проекти“, вели Харис, кој работи за инфраструктурна компанија.

    Корпоративната туристичка агенција CWT рече во глобални рамки, процентот на еднодневни домашни патувања е намален за повеќе од 25% во споредба со нивоата во 2019 година, бидејќи онлајн состаноците расте во популарност.

    На пазарите од Австралија до Соединетите Американски Држави, авиокомпаниите мора да се прилагодат за да го максимизираат приходот. Американските авиопревозници, на пример, додаваат повеќе летови во средината на неделата, бидејќи патниците прават повеќе патувања што го комбинираат бизнисот со слободното време, при што многумина профитираат од поголема флексибилност за работа од далечина.

    „Вторник и среда сега не се толку тешки како што беа во традиционалната недела“, според главниот комерцијален директор на „Јунајтед Ерлајнс“ Ендрју Ночела, говорејќи на повик за заработка минатиот месец.

    За раководителот на корпоративната туристичка агенција CWT за продажба во Азија Пацифик, Акшај Капур, смената е долгорочна и за авиокомпаниите и за хотелите. „Мислам дека трендот на оддалечување од еднодневните патувања во корист на подолг престој е тука да остане бидејќи патниците стануваат еколошки и фискално посвесни“, рече Капур. „Ова може да се претвори во поголем приход по достапна соба за хотелите на долг рок“.

    ПЛАТИ ПОВЕЌЕ, ОСТАНИ ПОДОЛГО

    Во време кога авионските билети вртоглаво пораснаа, просечната должина на домашно службено патување во Австралија се зголеми на речиси четири дена во третиот квартал оваа година, од три во 2019 година, според Flight Center Travel Group Ltd. „Мислам дека веројатно затоа што луѓето плаќаат повеќе, тие ја користат предноста што остануваат подолго“, рече шефот на корпоративната компанија за Австралија и Нов Зеланд на Flight Center, Мелиса Елф.

    Qantas Airways Ltd и Virgin Australia велат дека повисоките авионски билети досега го неутрализирале влијанието на приходите од помалку службени патувања. Но, променливите модели на патување стануваат очигледни во распоредот на авиокомпаниите, каде што летовите на популарните деловни линии паѓаат, што ја одразува намалената побарувачка во истиот ден, пропорционално на оние што ги претпочитаат патниците за одмор.

    Сиднеј-Мелбурн е петтата најпрометна домашна рута во светот во моментов, според фирмата за податоци за патувања OAG, пад од втората во 2019 година.

    Во Северна Америка, бизнис-тешката Лос Анџелес-Сан Франциско, најпрометната домашна рута во 2019 година според OAG, се спушти на осмото место. На врвот е заменет со Лас Вегас-Лос Анџелес и Хонолулу-Мауи во кои доминира слободното време.

    Аџит Чоухан, директор за човечки ресурси со седиште во Тексас, одеше на еднодневни службени патувања во Сан Франциско најмалку еднаш месечно пред пандемијата. Но, сега тој користи Zoom или Microsoft Teams за пократки состаноци, опишувајќи ги онлајн опциите како „погодни и попродуктивни“.

    Сигурно, еднодневното патување е далеку од мртво, особено кога компаниите сакаат да регистрираат нови клиенти лице в лице, рече главниот оперативен директор на American Express Global Business Travel, Дру Кроули. „Ако сум на службено патување, дали сакам да останам дополнителен ден ако мојот партнер е дома?“, вели тој

    Но, процентот варира во зависност од индустријата и се намалува. Еднодневните патувања сочинуваа околу 4% од домашните деловни патувања на глобално ниво во 2019 година, според податоците на CWT, наспроти 3% сега.

    За Харис, со седиште во Сиднеј, избегнувањето на истодневните патувања, исто така, му помогна да избегне некои од фрустрациите од хаосот во патувањето бидејќи авиокомпаниите го зголемија капацитетот додека имаат недостаток на персонал.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично