Германската автомобилска индустрија подолго време е во сериозни проблеми поради интензивната конкуренција од Кина и високата цена на производството. Компаниите, вклучително и Ауди и Фолксваген, бавно се обидуваат да преминат кон производство на чисто електрични возила. Сега Audi, наводно, планира да објави масовен круг отпуштања оваа година, што ќе влијае на илјадници вработени. Од друга страна, Фолксваген веќе отпушти неколку луѓе и продолжува на својот пат да ги намали трошоците со укинување на уште неколку работни места.
Според извештаите, последниот круг отпуштања на Audi ќе влијае на 7.500 вработени во Германија. Раководството на компанијата и претставниците на работната сила се согласиле на планираните кратења на работните места. Отпуштањата треба да му помогнат на Audi да заштеди околу милијарда евра годишно на среден рок. Германскиот автомобилски гигант ќе ги укине работните места до 2029 година.
Кратењата во Ауди донесоа отпуштања кои моментално се планираат во групацијата Фолксваген на нешто помалку од 48.000: VW започна програма за намалување на трошоците што вклучува отпуштање на 35.000 работни места, Porsche планира да укине 3.900 работни места, а софтверската единица Cariad има за цел да намали околу 1.600.
Некои производители на премиум автомобили веќе влегоа во сегментот EV со лансирање на нови модели, како што е BMW. Сепак, компаниите како Audi и Volkswagen најмногу се мачат поради конкуренцијата од Tesla, BYD Auto и други компании. Audi веќе отпушти 9.500 вработени во производството од 2019 година за да заштеди милијарди евра за да помогне во смената на електрични возила. Отпуштањата, исто така, имаа за цел да и помогнат на компанијата да ја зголеми својата профитна маржа од 9% на 11%.
Оперативната маржа на Audi се намали за 4,5% во првите девет месеци од минатата година поради слабата продажба на клучниот пазар. Отпуштањата во Audi ќе влијаат на 14% од нејзината работна сила, но нема да влијаат на работниците во фабриката, информираат од Ауди.