ПОВЕЌЕ

    PARAMOUNT МУ УДРИ КОНТРА НА NETFLIX: Кој ќе си оди дома со Warner Bros. под мишка?

    Време зa читање: 4 минути

    Компанијата Парамаунт Скајденс објави во понеделник дека ќе излезе со контрапонуда за купување на Ворнер Брос. Дискавери (WBD) како контра-потег на Нетфликс за 30 долари по акција во готово, што изнесува околу 108,4 милијарди долари, по едномесечна војна на лицитации.

    „Предложената трансакција на Парамаунт е за целиот Ворнер Брос Дискавери, вклучувајќи го и сегментот Глобални мрежи, се вели во соопштението на медиумскиот конгломерат.

    „Парамаунт изјави дека нивната „стратешки и финансиски убедлива“ понуда до акционерите на Ворнер Брос обезбедува „супериорна алтернатива“ на понудата на Нетфликс, која нуди „инфериорна и неизвесна“ вредност и ги изложува акционерите на Ворнер Бро“ на „долг процес на одобрување со повеќе јурисдикции“ со „неизвесен исход, заедно со сложена и нестабилна мешавина од акции и готовина“.

    Извршниот директор на Парамаунт, Дејвид Елисон, изјави дека веруваат дека понудата на неговата компанија ќе создаде посилен Холивуд.

    „Тоа е во најдобар интерес на креативната заедница, потрошувачите и кино-индустријата. Веруваме дека тие ќе имаат корист од зголемената конкуренција, поголемата потрошувачка на содржини и производството во кината, како и од поголемиот број филмови во кината како резултат на нашата предложена трансакција“, рече Елисон.

    Пред само неколку дена, Netflix се појави цврсто во водство. Компанијата излезе како победник од напнатата војна за наддавање со Paramount и Comcast, обезбедувајќи огромен договор за акции за преземање на филмските и ТВ студијата на Warner Bros., HBO, и нејзините стриминг средства. Понудата дојде со голема такса за разделба од 5,8 милијарди долари и веќе се упатуваше кон строга антимонополска контрола откако американскиот претседател Доналд Трамп и двопартиските пратеници изразија загриженост за намалување на работните места, зголемувањето на цените и растечката доминација на Netflix.

    Но, Paramount одби да се откаже.

    Според Tech Central, студиото врати со непријателска понуда за преземање што не само што ја надмина понудата на Netflix, туку и ја доведе во прашање легитимноста на целиот процес на продажба. Paramount, поддржан од извршниот директор Дејвид Елисон и длабоките џебови на неговиот татко, Лари Елисон, инсистира дека Warner Bros покажал „вродена пристрасност“ и го предодредил Netflix како победник. Тие тврдат дека нивниот предлог создава поизбалансирана забавна сила наместо да стави уште поголема контрола во рацете на стриминг гигантот.

    Аналитичарите сега велат дека аквизицијата е „далеку од завршена“, предупредувајќи дека Paramount ќе им се обрати на регулаторите, политичарите и акционерите за да го запрат моментумот на Netflix. Борбата може да биде долга, хаотична и многу политичка.

    Во меѓувреме, ко-извршниот директор на Netflix, Тед Сарандос, тврди дека апсорбирањето на Warner Bros., вклучувајќи ги HBO и DC Studios, би создало огромна вредност и би му помогнало на Netflix да обезбеди долгорочно сопствеништво на премиум интелектуална сопственост. Со растечкиот притисок врз Netflix да се прошири во игри, забава во живо и кориснички искуства, Warner Bros нуди богатство од франшизи што би можеле да го поттикнат неговиот раст во следната деценија.

    Но, понудата на Paramount сè комплицира. Потенцијалното спојување на Paramount-Warner Bros покренува сопствени антимонополски загрижености, особено во традиционалниот студиски простор. Двете компании се веќе големи играчи, а нивното комбинирано влијание би можело да предизвика намалување на работните места и да ја намали конкуренцијата во американските кино благајни.

    Она што е јасно е следново:

    Битката за Warner Bros повеќе не е едноставна војна за лицитирање – тоа е судир на стратегија, влијание, политика и опстанок во брзо консолидирачката индустрија за забава. Netflix можеби е на „возачкото седиште“, но Paramount се погрижи патот до целта да биде сè друго освен мазен.

    (Фото: By Coolcaesar – Own work, CC BY-SA 4.0)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично