ПОВЕЌЕ

    КИНЕСКИОТ REDNOTE СТАНА НАЈПРОДАВАНА АПЛИКАЦИЈА на Apple во САД откако почнаа проблемите со Тикток

    Време зa читање: 3 минути

    Кинеската платформа за социјални медиуми Xiaohongshu, која неодамна забележа пораст на интересот во САД поради законодавството наменето за забрана на TikTok, го усвои англиското име rednote во продавницата за апликации на Apple iOS, според кинескиот медиум IThome.

    Платформата, која во превод значи „мала црвена книга“ и која многумина ја нарекуваат RedNote, се искачи на првото место на американската продавница на Apple на 14 јануари, со над 700.000 нови корисници.

    Забележливо е дека името се појавува целосно со мали букви, наместо претходно користениот RedNote што вообичаено се гледа во преводите. Xiaohongshu продолжува да го држи првото место на табелата со бесплатни апликации за социјално вмрежување на американската продавница за апликации.

    Причините зошто овие корисници на TikTok го избраа Xiaohongshu пред другите платформи се различни. Некои објавија дека сакаат да ја омаловажат американската влада поради нејзината забрана за TikTok, додека други наведоа како Xiaohongshu ги комбинира карактеристиките на TikTok и другите познати платформи за социјални медиуми како Instagram. Се чини дека малкумина се загрижени поради стравувањата во врска со собирањето податоци од страна на кинеската влада.

    Нејзината верзија на Android исто така беше преименувана во rednote на Google Play, обединувајќи го брендирањето од претходната верзија, rednote.

    Посетителите на кинеската социјална платформа станаа сведоци на ретко видена епизода на американско-кинеско другарство додека американските корисници на TikTok се собраа во RedNote, кинеската платформа за социјални медиуми позната и како Xiaohongshu. Овие корисници, нарекувајќи се себеси „бегалци на ТикТок“, почнаа да го преземаат RedNote во истата недела кога се очекуваше ТикТок да отиде офлајн, со што кинеската апликација стана број 1 за бесплатна апликација во американската продавница за апликации на Apple.

    Кинеските корисници ги поздравија таканаречените „бегалци на ТикТок“ со производство на повеќе содржини на англиски јазик, објавувајќи водичи за тоа како да се движите низ апликацијата, па дури и, шеговито, барајќи помош од Американците во пишувањето на домашните задачи на англиски.

    Кинеската апликација за животен стил и патување, која има над 300 милиони главно месечни активни корисници, се искачи на врвот на топ листите на американските продавници за апликации минатата недела како што се приближуваше забраната на TikTok.

    Во брифот од кампањата добиен од WIRED, Solare Global, маркетинг агенција со седиште во Њујорк, ги повика креаторите да прават спонзорирани објави за RedNote во кои се прикажуваат видеа од нив кои им кажуваат на своите следбеници за ненадејниот пораст на кинеската апликација во САД. Во брифот побараа од креаторите да опишат „колку е забавна и привлечна апликацијата“ и „да го нагласат нејзиниот дизајн лесен за корисниците и меѓународната привлечност“.

    Исто така, им наложи да ги споделат своите сопствени сметки на RedNote и да ги охрабрат своите следбеници да им се придружат на платформата.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично