ПОВЕЌЕ

    Dacia со три светски премиери на свои возила на саемот во Женева

    Време зa читање: 5 минути

    Првото целосно обновување на малиот теренец Duster од Дачија откако беше лансиран во 2010 година беше прикажано на јавноста на саемот за автомобили во Женева во понеделникот. Новиот Duster сега вози на верзија на платформата Renault-Nissan CMF-B и добива целосна и благ хибриден погон.

    Како резултат на тоа, Duster се помести до некаде, со основна цена во Франција од нешто под 20.000 евра, неколку илјади повеќе од сегашната генерација. Тоа е најзначајно намалено од MG ZS, произведен во Кина, кој е околу 18.000 евра во Франција и само 14.000 евра во Шпанија.

    Испораките ќе започнат во вториот квартал.

    Duster беше продажен хит за Dacia – марката вели дека е најпродаваниот мал SUV на малопродажниот канал во Европа – и директорите очекуваат глобалната продажба да изнесува околу 200.000 годишно.

    Платформата CMF-B овозможува голем број подобрувања на Duster. Капацитетот на товарот е за 6 проценти повеќе, со 472 литри за верзијата со погон на предните тркала, иако должината останува иста и изнесува 4341 mm. Аеродинамиката има корист од 30 mm пониска висина до 1660 mm и помала фронтална површина.

    Поголемата обвивка – користејќи Starkle, пластика со 20 проценти рециклиран материјал – му дава на Duster поагресивен изглед, нагласувајќи го новиот имиџ на Dacia како бренд фокусиран на отворено. Погонот на четири тркала останува опција, што е реткост кај малите теренци.

    Внатрешните надградби вклучуваат стандардна дигитална табла со инструменти од седум инчи и стандарден централен екран на допир од 10,1 инчи на повисоки нивоа на опременост. Основните модели добиваат само 3,5-инчен дисплеј.

    Duster ќе има и бројни можности да го прикаже новиот систем YouClip на Dacia за внатрешни додатоци. Доаѓа стандардно со седум претходно инсталирани позиции YouClip, вклучувајќи една на десната страна на воланот за паметни телефони и една на централниот тунел на совозачката страна за држење чанти и други мали предмети. Два YouClips се стандардни во багажниот простор, додека два опционални на повеќето нивоа на опременост се поставени зад потпирачот за глава на предните седишта за таблет компјутерите да ги забавуваат патниците одзади.

    Врвот е варијантата Hybrid 140, која комбинира 1,6-литарски четирицилиндричен бензински мотор со 96 КС, два електрични мотори (мотор од 49 КС и високонапонски генератор/стартер мотор) и електричен автоматски менувач (со 4 запчаници за моторот со согорување и 2 брзини за електромоторот).

    Дачија, која развива автомобили засновани на модел од изградба до цена, според дизајнот е најбавната марка на Renault Group која додава електрифицирани погонски единици, но Duster сега вклучува верзија на целосниот хибриден систем E-Tech, како и 48 -волти благ хибриден опција.

    Новата палета на Duster започнува со 1.0-литарскиот трицилиндричен бензински мотор ECO-G со 100 КС, кој може да работи и на течен нафтен гас (ТНГ). Од Renault изјавија дека благодарение на резервоарот за бензин од 50 литри и благодарноста на 50-литарскиот ТНГ, новиот Duster може да помине 1.300 километри со едно полнење гориво.

    Нов мотор за Dacia е 1,2-литарскиот трицилиндричен турбо мотор на Renault, со 130 КС, споен со 48-волтен благ хибриден систем со батерија од 0,9 киловат-часови.

    Duster ќе биде достапен и со E-Tech целосно хибриден погон, кој се нуди на моделите Jogger и Renault, вклучувајќи ги Clio и Captur. Системот се базира на 1,6-литарски четирицилиндричен мотор со 94 КС, кој е споен со електричен мотор од 49 КС за вкупна моќност од 140 КС. Батеријата има капацитет од 1,2 kWh.

    Дачија соопшти дека целосно хибридниот погон ја намалува потрошувачката на гориво за 20 проценти во мешан циклус на возење и за 40 проценти во градското возење, каде што автомобилот може да работи во целосно електричен режим за 80 проценти од времето на возење. Автомобилот стартува и во целосно електричен режим.

    Новиот Duster доаѓа стандардно со осум напредни системи за помош на возачот (ADAS), вклучително и автоматско сопирање за итни случаи и предупредување за напуштање лента. Исто така, стандардно е она што компанијата го нарекува FOTA, или способност за ажурирање на фирмверот преку воздух.

    Покрај хибридната верзија, достапна е и блага хибридна варијанта, TCe 130, која Dacia ја користи за прв пат. Комбинира 1,2-литарски турбо 3-цилиндричен бензински мотор од новата генерација, кој го користи циклусот Милер и благо хибридно решение (48V благ хибрид).

    Романската марка на Renault Group ќе го понуди и новиот Duster со конфигурација на двојно гориво (бензин и ТНГ), ECO-G 100, кој има два резервоари за гориво кои заедно собираат 100 литри (50 литри бензин и 50 литри ТНГ), овозможувајќи домет до 1300 km.

    Покрај Duster, Dacia ќе го претстави и реновираниот Spring, 100% електричен модел кој е подигитален од кога било, со приспособлива дигитална инструмент табла со екран од 7“, заедно со централен мултимедијален екран од 10 инчи. Новиот Spring има мотор од 45 КС во верзиите Essential и Expression и мотор со 65 КС во верзиите Expression и Extreme.

    Саемот за автомобили во Женева, исто така, ќе биде сцена за Дачија да го открие својот облог за Дакар 2025 година. Станува збор за Sandrider, модел развиен во партнерство со Prodrive, инспириран од концептниот автомобил Manifesto, и кој ќе биде вклучен во главната категорија на Dakar, Ultimate T1+.

    Романскиот бренд ќе се натпреварува не само во Дакар, туку и во Светскиот рели-Рејд шампионат (W2RC), со овој Сандридер, а за тоа смета на возачите Кристина Гутиерез, Насер Ал-Атијах и Себастиен Леб.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично