ПОВЕЌЕ

    СОРАБОТКА НА ДВА ГИГАНТА: MERCEDES договори GOOGLE да ги внесе Maps и YouTube во возилата

    Време зa читање: 3 минути

    Мерцедес-Бенц и Гугл склучија долгорочно партнерство дизајнирано да му овозможи на германскиот производител на автомобили контрола над неговата IP и пазарот, истовремено нудејќи им на возачите навигација, мапи и YouTube обезбедени од технолошкиот гигант.

    Тоа е невообичаена зделка со која се обидува да постигне рамнотежа од типот Goldilocks помеѓу понудата на услугите на Google што ги сакаат потрошувачите без да се отстапи контролата врз целиот оперативен систем во автомобилот.

    „Ова е договор за лиценцирање кој е „победник“ за двете страни“, рече извршниот директор на Мерцедес-Бенц Ола Калениус за време на брифингот за новинарите во средата за време на настанот во неговиот центар за истражување и развој во Санивејл, Калифорнија. „Ние сме целосните архитекти“.

    Да се нарече договор за лиценцирање е точно, но можеби ја минимизира врската. Партнерството ќе ги донесе Google Maps платформата, Cloud и YouTube во идните возила на Mercedes-Benz опремени со следната генерација на оперативниот систем на овој производител наречен MB.OS. Mercedes ќе има пристап до геопросторната понуда на Google, вклучувајќи детални информации за места, информации за сообраќај во реално време и предвидливи информации и автоматско пренасочување. Mercedes-Benz ќе ги користи податоците на Google Maps за да овозможи помошни функции за возење, како што се автоматско прилагодување на брзината пред крстосници, кружни текови или кривини.

    Но, како што истакна извршниот директор на Google и Alphabet, Сундар Пичаи, партнерството ќе се прошири надвор од ова. „Покрај тоа што ќе му овозможиме на Mercedes-Benz да дизајнира приспособен интерфејс за навигација, ние ќе ги обезбедиме нашите способности за вештачка интелигенција и податоци за да ги забрзаме нивните напори за одржливост, да го унапредиме автономното возење и да создадеме подобрено искуство на клиентите“, рече Пичаи во изјавата.

    Mercedes-Benz веќе неколку години работи на сопствен оперативен систем MB.OS. Тој оперативен систем ќе биде лансиран во следната генерација возила на Мерцедес (внатрешно наречени ММА), кои се очекува да влезат во производство кон крајот на 2024 година.

    Мерцедес соопшти дека сам го изградил системот базиран на Линукс и го дизајнирал на начин што може да поддржува апликации и услуги од трети страни како оние што ги обезбедува Google. На пример, Mercedes рече дека планира да изгради сопствена брендирана навигација користејќи нови геопросторни податоци во автомобилот и способности за навигација од Google Maps Platform.

    Сепак, клиентите нема да мора да чекаат со години за да ги искусат првите плодови од партнерството. Мерцедес во средата соопшти дека почнувајќи од денес, производителот на автомобили ќе им овозможи на клиентите пристап до почетните нови функции како што се Детали за место, обезбедени од Google. Новата функција ќе биде обезбедена преку over-the-air надградба на софтверот.

    Претходникот на MB.OS исто така ќе се појави подоцна оваа година во новиот Mercedes E Class. Во тој систем, клиентите ќе можат да пристапат до апликации како Tiktok и Zoom од инфозабавниот систем на автомобилот.

    На крајот на играта е влогот е висок. Мерцедес сака неговиот MB.OS да биде толку привлечен, што возачите повеќе не се одлучуваат да користат среден софтвер производи како Apple CarPlay и Android Auto, кои ги пресликуваат нивните паметни телефони на системот за информации и забава на автомобилот.

    „Мислам, тоа е крајната цел на MB.OS на крајот, ќе создаде искуство на клиентите, според кое нема потреба да го приклучувате вашиот телефон“, рече CTO Маркус Шафер во средата на настанот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично