Кинеската компанија Geely планира голема инвестиција за да го претвори производителот на иконските црни такси возила во Лондон во целосно електричен бренд со низа комерцијални и патнички возила, изјавија директорите на единицата за Ројтерс. London Electric Vehicle Company (LEVC), исто така, има за цел да го прошири својот пакет на услуги, кои вклучуваат автомобили кои организираат сопствено одржување и ги препознаваат интересите на нивните сопственици за да им помогнат да резервираат активности.
„Потребно ни е развиено портфолио на производи. Треба да направиме големи инвестиции во однос на технологијата и инфраструктурата“, рече главниот извршен директор на LEVC, Алекс Нан, во седиштето на такси-производителот во Ковентри, централна Англија. „Geely ќе прави постојани инвестиции во LEVC бидејќи ова е многу уникатен проект“.
LEVC произведува хибриден такси модел кој започнува од околу 66.000 фунти (81.500 долари), кој има батерија што обезбедува досег од 64 милји (103 км) и бензински продолжувач што му дава вкупен опсег од над 300 милји. Бизнисот на компанијата беше силно погоден од пандемијата и отпушти 140 вработени во октомври.
Нан рече дека LEVC и Geely ќе се обидат да привлечат други инвеститори во своето портфолио со нулта емисија и ќе бараат партнерство со други производители на автомобили за да развијат нова технологија.
Извршните директори рекоа дека големината на инвестицијата на Geely ќе биде откриена подоцна. Досега кинеската групација, која ја презеде целосната контрола врз LEVC во 2013 година, инвестираше во неа 500 милиони фунти. „Geely целосно ја поддржува новата транзициона стратегија поставена од одборот и извршниот тим на LEVC“, се вели во соопштението на Geely.
Во 2021 година, Geely започна инвестиција од 2 милијарди фунти во друга единица, нискиот британски производител на луксузни спортски автомобили Lotus, за масовно да го прошири производството на своите спортски автомобили и да изгради врвни теренци и седани во Британија и Кина. Geely следи сличен пат во своите планови за раст на LEVC, велат директорите.
Британските амбиции за електрични возила добија удар минатата недела кога стартапот Britishvolt, кој планираше да изгради голема фабрика за батерии во североисточна Англија, поднесе барање за администрација поради нејзината не солвентност.
GEELY ВО ПОХОД НА БРИТАНИЈА
Geely поседува повеќе брендови вклучувајќи го Volvo и – преку заедничко вложување со Volvo – Polestar. Zeekr, уште еден бренд во групата, поднесе барање за првична јавна понуда во САД минатиот месец. Како таков, Geely се соочува со сложеност што ја избегнаа поголемите производители на EV BYD и Tesla.
Ален рече дека LEVC истражува низа модели на комерцијални и патнички автомобили на заедничка електрична платформа. Може да се потпре на други групни брендови кои веќе имаат електрични возила за „да се движат напред на брз, агилен начин“.
Компанијата веќе користи систем и софтвер развиен од Volvo и волан од шведскиот производител на автомобили, што ѝ овозможува да ги намали трошоците, рече Ален. „Нема ништо што не би можеле да го испорачаме за многу краток временски период, ако ни требаше, но прашање е само на тајмингот“, рече тој, додавајќи дека LEVC лесно може да има целосен опсег на ЕВ на патиштата во рок од пет години. „Но, за две години, дали индустријата ќе биде подготвена, дали инфраструктурата за полнење ќе биде таму, дали довербата на потрошувачите ќе биде таму?“.
LEVC моментално има капацитет да изгради 3.000 такси возила годишно во една смена во својата фабрика во Ковентри. Ален рече дека тоа лесно може да се зголеми на 20.000 и фабриката има простор да се прошири. Исто така, може да се потпре на производството во Кина како што тоа го направи Лотус, рече Ален. Една голема фабрика за автомобили произведува во просек околу 300.000 возила годишно.