ПОВЕЌЕ

    Giga Berlin на Тесла е нејзиниот најголем стратешки потфат во последната деценија

    Време зa читање: 3 минути

    Берлинската Гигафабрика на Tesla (TSLA) ќе биде супер важна за иднината на гигантот, велат аналитичарите.

    Во вторникот фабриката ја отвори извршниот директор Илон Маск, кој на клиентите им го претстави првиот Model Ys направен во објектот. Новата фабрика на Тесла се наоѓа југоисточно од главниот град на Германија и има околу 10.000 вработени. Изградбата на фабриката чинеше 5,5 милијарди долари.

    „Го гледаме отворањето на Giga Berlin како еден од најголемите стратешки потфати на Tesla во последната деценија и треба дополнително да го зголеми нејзиниот пазарен удел во Европа во текот на следните години“, рече аналитичарот на Wedbush, Ден Ајвс.

    Фабриката на Tesla во Европа има потенцијал да се прошири до производство на околу 500 илјади возила годишно со Model Y во наредните 12 до 18 месеци.

    Фабриката, исто така, треба да и помогне на Tesla да се натпреварува поагресивно со европскиот џин Volkswagen, изјави претседателот и извршен директор на Volkswagen Group of America во понеделникот за Yahoo Finance Live.

    Додека Tesla ја расклопува својата сјајна нова фабрика, аналитичарите на Вол Стрит шпекулираат дека компанијата има и други смели потези во ракавите.

    „Според наше мислење, можноста Tesla на крајот да не нуди производи и услуги на пазарот eVTOL [електрично вертикално полетување и слетување авион]/UAM е далечна. Адам Џонас рече во новата истражувачка белешка.

    Џонас верува дека сегментот ќе се вика „Тесла авијација“ и ќе биде логична еволуција на способноста на компанијата да произведува електрични возила. Тоа, исто така, би дошло до потенцијално профитабилен пазар.

    До 2030 година, Morgan Stanley проценува дека вкупниот адресибилен пазар (TAM) за eVTOL индустријата во САД би можел да достигне 12 милијарди долари, придвижуван од интересот за авиони на кратки дестинации без гориво.

    Гледајќи во 2050 година, инвестициската банка проектира дека глобалниот пазар на eVTOL би можел да вреди 9 трилиони американски долари бидејќи компаниите и владата бараат начини да го намалат метежот на патиштата преку опција за зелена боја.

    Џонас од Морган Стенли мисли дека eVTOL се само една област во која Тесла ќе се осмели во децениите што доаѓаат. Друг ветувачки потфат може да биде автомобилските операции на Tesla кои соработуваат со другите компании на извршниот директор Илон Маск, како што се The Boring Company и SpaceX.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично