ПОВЕЌЕ

    Најголемите светски музички ѕвезди заработуваат милиони долари од нивните канали на YouTube

    Време зa читање: 4 минути

    Еден од долгоочекуваните албуми на пејачката Адел „30“ е најпродаван во изминатата година, иако беше објавен дури во средината на ноември, а британската поп ѕвезда заврши на врвот на топ-листата на Блумберг во декември со милион продадени примероци. Кога Адел го издаде албумот „21“ во 2011 година, најмалку 10 музички изданија од тој период беа продадени во повеќе од милион примероци. На листата таа година се најдоа и Лејди Гага, Мајкл Бубле и Лил Вејн.

    Меѓутоа, ако го земеме примерот со Велика Британија, лулката на музиката, за време на ковид кризата, речиси секоја трета работа во музичката индустрија пропадна, а музичарите бараа од владата финансиска помош, за оваа индустрија може да застане на нозе, пишува Скај њуз.

    Извештајот на This Is Music 2021 покажа дека 69.000 работни места се изгубени додека секторот се борел со „уништувачкото влијание“ на коронавирусот, а вработеноста паднала за 35 отсто, од 197.000 во 2019 година на 128.000 во 2020 година. Покрај загубата на работни места, придонесот на музичката индустрија во економијата падна за 46 отсто, од 5,8 милијарди фунти во 2019 година на 3,1 милијарди фунти во 2020 година, се вели во извештајот.

    Сепак, големите светски ѕвезди не очајуваа за време на кризата, иако ја одложија промоцијата на новите музички изданија, бидејќи на крајот добиваат милионски хонорари од стриминг музичките платформи.

    Платформите за стриминг станаа револуционерни за продажба на музика. Ако некој сака да ја продаде својата музика, стримингот е неизбежен. Според producelikepro.com, во 2019 година, дигиталните стримови сочинувале речиси 80 отсто од вкупната продажба на музика на глобално ниво, а бројот продолжува да расте секоја година, особено од почетокот на пандемијата.

    Технички, YouTube е најголемата платформа за стриминг во светот. Прегледите на видеата на оваа платформа достигнуваат милијарди кликови, таа прави 37 проценти од вкупниот интернет сообраќај дневно и е на второто место во светот.

    Сепак, Spotify сè уште е најдобрата апликација исклучиво за стриминг музика. Apple Music е веднаш зад него. За да заработат пари, музичарите ги објавуваат своите изданија, синглови и албуми на оваа платформа.

    Ширум светот, просечното плаќање на Spotify по пренос е 0,003 долари. Вистинската стапка по пренос е помеѓу 0,001 и 0,008 долари. Колку некој ќе добие од овој опсег зависи од тоа од која земја го слуша изведувачот, дали корисниците кликнале и купиле нешто по прегледувањето на рекламата, но просекот е 0,003 долари. За да може изведувачот да заработи 1.000 долари, потребни му се околу 330.000 кликови. Сепак, во зависност од изведувачот, некому му треба половина од таа бројка, а на некој двојно повеќе.

    Хонорарите за снимката се исплаќаат преку давателот на лиценцата кој ја доставил музиката, односно издавачката куќа или дистрибутерот. Во зависност од дистрибутерот, тие можат да соберат и процент, иако повеќето од нив испорачуваат 100 проценти од авторските права на уметникот.

    YouTube извор на милиони долари

    Да се ​​вратиме на споменатата пејачка Адел, како пример за заработка на YouTube. Нејзиниот канал има 26,3 милиони претплатници на овој стрим, а е основан во 2008 година, пишува Biznis.rs. Според networthspot.com, нето вредноста на овој канал е околу 62,5 милиони долари. Сепак, проценката на овој музички портал се однесува само на еден извор на приходи, а кога тука ќе се вклучат и спонзорства, провизии за партнери, продажба на производи, настапи, тој достигнува дури 87,49 милиони долари. Каналот на YouTube на мегапланетарната поп ѕвезда привлекува околу 8,68 милиони прегледи дневно.

    Монетизираните канали на YouTube заработуваат приход од гледање. Јутјуберите можат да заработат во просек од три до седум долари на илјада прегледи на видео. Користејќи ги овие проценки, можеме да заклучиме дека Адел заработува 1,04 милиони долари месечно, достигнувајќи 15,62 милиони долари годишно.

    Спотот на уметникот Луис Фонси, познатиот хит Despacito, кој забележа неверојатни 7,7 милијарди прегледи, од 2017 година до денес, има најмногу прегледи од едно видео на популарната музичка аудио-видео платформа.

    Падот на продажбата на албумите покажува дека музичките платформи на Интернет имаат предност пред купувањето ЦД-а во последните неколку години. Имено, од изведувачите кои продаваат албуми во голем број, останаа само двајца: Адел и Тејлор Свифт. Овие две пејачки се единствените што успеале да продадат повеќе од милион албуми во САД од 2018 година, пишува Би-Би-Си.

    Меѓутоа, ако се суди според можностите за заработка од споменатите музички платформи, светските ѕвезди треба само да се грижат за квалитетот на музиката што ја прават, а доколку тоа го направат добро, нема да изостанат милионските хонорари.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично