ПОВЕЌЕ

    „Гучи“ и понатаму е највреден италијански бренд

    Време зa читање: 4 минути

    Гучи ја потврди својата врвна позиција во рангирањето на Топ 30 највредни италијански брендови BrandZ 2022 според Kantar, кое ја мери вредноста на брендовите со комбинирање на финансиски податоци со истражување на капиталот на брендот.

    Модната куќа води на листата четврта година со вредност на брендот што се зголеми за 12 отсто на 37,9 милијарди долари во споредба со 2021 година.

    Вредноста на брендот на Гучи е речиси една третина од вкупната вредност на сите италијански брендови во рангирањето, кои се зголемија за 12 отсто на 128,7 милијарди долари во споредба со минатата година. Модната куќа од Фиренца, исто така, објави повеќе од три пати поголема вредност од втората компанија за комунални услуги Енел.

    Прада е втор највреден бренд меѓу модните и луксузните играчи со вредност од повеќе од 5,6 милијарди долари, што на куќата и го обезбеди шестото место на листата, зад автомобилската компанија Ферари.

    Фенди се рангираше на седмото место, но забележа најголем раст, бидејќи вредноста на неговиот бренд скокна за 47 отсто на 4,7 милијарди долари. Колекцијата Fendace, со формулата за размена и медиумска резонанца, одигра клучна улога во оваа изведба, од која корист имаше и Версаче, кој беше единствениот новодојденец во луксузниот сегмент на овогодинешното рангирање.

    Севкупно, италијанските луксузни брендови продолжија да придонесуваат најмногу за првите 30, со 44 проценти од вкупната вредност на брендот. Според листата, топ 10 луксузни брендови го вклучија Булгари – меѓу севкупните првите пет подеми заедно со Фенди и Прада – Џорџо Армани, Ботега Венета, Салваторе Ферагамо, Валентино и Долче и Габана.

    Во генералниот пласман беа застапени уште 11 категории, а на првите 10 позиции се појавија и телекомуникациски компании, енергетика, осигурување, храна и автомобилски играчи. Конкретно, вториот највреден италијански бренд Enel објави 12,6 милијарди долари во вредност на брендот, следен од Kinder, Tim и Ferrari, со вредност од 9,8 милијарди долари, 8,9 милијарди долари и 8,3 милијарди долари, соодветно.

    Извештајот го забележа позитивниот моментум што го доживуваат брендовите во земјата, покажувајќи дека во последните четири години нивната вредност пораснала за 51 отсто.

    Дури и ако нагласи дека печатот за квалитет „Произведено во Италија“ сè уште го зајакнува меѓународниот раст на локалните брендови, Кантар ги повика локалните компании да спроведат посилна и најефикасна комуникација за понатамошно градење на капиталот на брендот.

    „Да се ​​издигнете со иновативни производи и врвно искуство со брендот повеќе не е доволно за да се гарантира успех. Брендовите мора да се осврнат на новите вредности на потрошувачите кои сакаат брендовите што ги купуваат да се усогласат со нивните сопствени верувања. Тие веќе не размислуваат само за тоа како се направени работите, туку од кого, под кои услови и дали нивните материјали се етички набавени“, рече Федерико Капечи, управен директор на Италија, Грција и Израел – оддел за увид, Кантар.

    „Водечкиот бренд Гучи, на пример, директно се справи со овој предизвик. Таа тргува не само со ткаенини, кожни производи и скапоцени камења, туку посветеност, автентичност и убедување “, додаде тој.

    Капечи продолжи да ја нагласува зголемената важност на изложеноста како деловен лост, особено затоа што „со оглед на тоа што вредноста што Италија и нејзините брендови ја добиваат од извозот во странство ризикува да биде под влијание на нестабилност, инфлација и зголемени материјални трошоци, постои поголема потреба да се фокусираме на осигурување дека потрошувачите правилно разбираат дека брендовите вредат за нивната вредност“.

    Италијанската листа на BrandZ е составена со комбинирање на финансиска анализа на секоја етикета за последната фискална година со анкети дистрибуирани до речиси 70.000 италијански потрошувачи. Годишно се објавува и листа на Топ 100 највредни глобални брендови, комбинирајќи ги податоците од пазарот со мислењата на повеќе од 4 милиони потрошувачи ширум светот.

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично