Американскиот медиумски гигант Cox Media Group (CMG) призна дека може таргетирано да прикажува реклами врз основа на она што потенцијалните клиенти го кажале гласно во близина на микрофоните на уредите и експлицитно укажува на Facebook, Google, Amazon и Bing како партнери на CMG, според презентацијата на CMG која ја доби и објави порталот 404 Media.
Кокс Медиа Груп, американскиот конгломерат за телевизиски и радио вести, им призна на инвеститорите дека нивниот софтвер Активно Слушање (Active Listening) користи вештачка интелигенција за „да сними податоци за намери во реално време со слушање на нашите разговори“, се вели во извештајот.
Информацијата дека корисниците на социјалните мрежи се прислушкувани преку своите мобилни уреди ја пренесоа многу светски медиуми. „И покрај фактот што многу луѓе раскажале дека им се случило да зборуваат гласно за нешто за потоа на мобилниот да им се појави реклама за тоа нешто што се појавува на уредот, идејата дека вашиот телефон активно ве слуша долго време беше отфрлена како глупава“, напиша британски Гардијан. На крајот на краиштата, брендовите немаат потреба така да прислушуваат – тие веќе имаат пристап до милиони точки на податоци што создаваат детална слика за вашите навики и предвиденото купување. Но, сега се покажа дека во овие приказни навистина има вистина, се вели во написот на весникот.
Презентацијата за која станува збор, дава повеќе информации и покренува повеќе прашања за рекламираната способност на CMG што ја нарекува Активно Слушање (Active Listening). Во декември, 404 Media за прв пат извести за постоењето на Active Listening користејќи податоци од веб-страницата на CMG пред компанијата да ги избрише тие информации.
„Огласувачите можат да ги спојат овие гласовни податоци со податоци за однесувањето за да ги таргетираат потрошувачите на пазарот“, напиша компанијата на самиот почеток.
CMG забележа во палубата дека потрошувачите „оставаат трага на податоци врз основа на нивните разговори и онлајн однесување“ и дека софтверот напојуван со вештачка интелигенција собира и анализира „податоци за однесувањето и гласот од над 470 извори“.
Слајдшоуто вклучува тврдења дека Facebook, Google и Amazon се клиенти на CMG.
Презентацијата, која компанијата ја имала испратено до барем една компанија на која ѝ се додворувала да ѝ ги продаде своите услуги за активно слушање, покажува како CMG го продаваше производот на компании кои можеби ќе сакаат да таргетираат потенцијални клиенти врз основа на податоци наводно добиени од микрофоните на уредите.
Google ја исфрли CMG од својата Програма за рекламни партнери откако 404 Media побара од Google коментар за оваа информација.
Тешко е да се знае колку е широко распространета употребата на оваа услуга, но презентацијата на CMG ги наведува Facebook, Google и Amazon како свои партнери – иако тоа не мора да значи дека тие соработувале и со помош на оваа конкретна технологија. Амазон, од своја страна, соопшти дека никогаш не работел со CMG, а Google го отстрани CMG од својата програма за партнери по извештајот 404.
Мета, матичната компанија на Facebook, соопшти дека истражува дали CMG ги прекршила условите за користење. Иако многу детали остануваат матни, она што е јасно е ова: приватноста умре многу одамна, заклучува Гардијан.