Audi ја проширува својата серија модели А6 со класичен деловен седан. Тој поставува стандарди во дизајнот и аеродинамиката и ги прави иновации и удобност во премиум класата со целосна големина опипливи во секој детал.
Неговиот коефициент на отпор од 0,23 е најдобрата вредност за сериски модел со мотори со согорување во историјата на Audi. Современите бензински и дизел мотори со MHEV плус блага хибридна технологија обезбедуваат зголемена ефикасност со подобрени перформанси.
Во комбинација со софистицираните технологии за суспензија, A6 Sedan импресионира со своите квалитети за секојдневно и возење на долги растојанија: и адаптивната воздушна суспензија и управувањето на сите тркала комбинираат удобност во возењето и агилно управување до највисок степен.
Каросеријата на новиот A6 седан е чиста и функционална. Намалениот дизајн типичен за брендот комбинира елеганција и спортски стил. Кривата на горната контура на прозорците му дава посебен карактер на рационализираното тело. Впечатливиот преден дел, со елегантни фарови и видно поставени прстени на Audi, е дефиниран со големата, ниско позиционирана Singleframe. Зад ова е софистициран концепт за проток на воздух. Најважниот елемент за аеродинамиката напред се страничните доводи за воздух кои се оптимизирани во однос на формата и функцијата. Таканаречените воздушни завеси постигнуваат подобар проток на воздух и му даваат моќен изглед на деловниот седан. Понатаму, предниот спојлер во предниот браник го намалува подигнувањето на предната оска и, заедно со панелите на долната страна, обезбедува контролиран проток на воздух под возилото.
Како и предниот дел, издолжениот и малку наведнат заден дел исто така пренесува престиж. Двете задни светла со нивната прецизна графика и континуираната светлосна лента му даваат на новиот A6 Sedan чувство на присуство, како и вертикалното стоп светло.
Специјалната форма на ночбек, исто така, значително придонесува за извонредната аеродинамика на возилото. Остриот искривување на задната врата, заедно со шупливиот жлеб пред него, создава оптимален штанд. Во комбинација со големиот, широк дифузор, резултатот е идеална рамнотежа помеѓу подигањето на задната оска и влечењето, што ја подобрува динамиката на возењето.
Со опционалната приспособлива воздушна суспензија, A6 Sedan ја усовршува синтезата на спортски и комфорт. Освен што ја регулира висината на телото и апсорпцијата на ударите, овој систем за воздушно потпирање нуди и дополнителна предност во аеродинамиката. Во споредба со стандардната суспензија, возилото е пониско за 20 милиметри (0,79 инчи) во нормален режим. Во динамичниот режим, висината на возењето се намалува за уште 10 милиметри (0,39 инчи) за спортско чувство на возење. За да се намали отпорот, A6 Sedan користи ниско ниво дури и при големи брзини во балансирани и ефикасни режими.
Опционалниот управувач на сите тркала овозможува агилно управување и прецизно маневрирање . Заедно со поцврстото прогресивно управување, има значително подобрен и подиректен одговор на управувањето со зголемени повратни информации од патот. При мали брзини, управувањето на сите тркала ги врти задните тркала до пет степени во спротивна насока од предните тркала, со што се подобрува маневрирањето во градскиот сообраќај и тесните свиоци. При средни и поголеми брзини, задните тркала се вртат во иста насока, што резултира со стабилно и уште попрецизно управување.
Погоните со блага хибридна технологија MHEV plus играат главна улога во извонредното возачко искуство. Системот MHEV плус го поддржува моторот со согорување, ги подобрува перформансите и удобноста при возењето и ги намалува емисиите на CO 2. Овозможува целосно електрично паркирање и маневрирање. A6 Sedan, исто така, работи на електрична енергија кога вози бавно во град, во бавно движење или надвор од градските граници кога тргнува до следното село.
Звучната изолација во A6 Sedan е подобрена до 30 проценти во споредба со неговиот претходник – и тоа ја зголемува удобноста при возењето . Поцврсто затворените прозорци и оптимизираните заптивки на вратите обезбедуваат попријатна акустика во внатрешноста; заптивката на задната врата, исто така, значително ја минимизира бучавата од ветерот. Покрај тоа, сите гуми од 19 инчи или поголеми се опремени со таканаречени амортизери на бучава. Ново развиените чаури за монтирање на моторот и менувачот овозможуваат помазно и потивко возење.