ПОВЕЌЕ

    Половина од тинејџерите се на интернет „речиси постојано“, најпопуларни YouTube и TikTok

    Време зa читање: 3 минути

    Речиси половина од американските тинејџери велат дека користат интернет „речиси постојано“, според новото истражување објавено во средата. Истражувањето на 1.316 тинејџери навлегло во технолошките навики на тинејџерите и било спроведено од Истражувачкиот центар Пју.

    Процентот на тинејџери кои пријавиле речиси постојано ниво на присуство на интернет е значително зголемен во однос на истражувањето на Пју од 2015 година, во кое само околу една четвртина од тинејџерите го пријавиле тоа ниво на употреба на интернет. Истражувањето покажа дека платформите за социјални медиуми кои најчесто ги користат тинејџерите исто така се менуваат, а платформите фокусирани на видео како YouTube и TikTok водат по популарност.

    Фејсбук повеќе не е толку доминантна сила во животот на американските тинејџери, според новото истражување. Само 32% од американските тинејџери на возраст од 13 до 17 години велат дека сега користат Фејсбук. Тоа е помалку од 71% од тинејџерите кои рекле дека користеле Фејсбук во истражувањето на Pew спроведено помеѓу 2014 и 2015 година.

    Некогаш најпопуларната платформа за социјални медиуми за помладите корисници во голема мера, Фејсбук сега е надминат од YouTube, TikTok, Instagram и Snapchat, според Pew.

    YouTube, особено, го користеле 95% од тинејџерите, според истражувањето, при што речиси 20% пријавиле речиси постојана употреба на платформата, што ја прави најпопуларна социјална мрежа, по што следи TikTok. Од тинејџерите кои користеле TikTok, речиси една четвртина пријавиле речиси постојана употреба.

    Во последниве години, Фејсбук и Инстаграм презедоа чекори за да ја победат конкуренцијата од поновите платформи. (Исто така, тинејџерите имаа речиси двојно поголема веројатност да бидат корисници на Инстаграм отколку да бидат корисници на Фејсбук.) Двете платформи објавија функции што ја реплицираат функцијата „Story“ на Snapchat, која им овозможува на корисниците да објавуваат содржини што исчезнуваат по 24 часа. Инстаграм, исто така, воведе опција за видео во кратки форми наречена Reels за да се натпреварува со TikTok.

    Меѓутоа, во некои случаи, тие напори создадоа нови главоболки за компанијата. Многу корисници на Инстаграм, вклучително и славните Ким Кардашијан и Кајли Џенер, неодамна критикуваа некои ажурирања на Инстаграм поради тоа што платформата премногу личи на ТикТок. Инстаграм оттогаш повлече некои од промените.

    Мета, матичната компанија на Facebook и Instagram, не одговори на барањето за коментар за оваа приказна. Мета, исто така, се најде под лупа за влијанието на нејзините услуги врз помладите корисници, особено тинејџерките, по протекувањето на информациите минатата година од свиркачот на Фејсбук, Френсис Хауген.

    Иако употребата на Фејсбук кај тинејџерите можеби е намалена, оваа возрасна група само се чини дека е повеќе онлајн.

    Севкупно, 97% од анкетираните изјавиле дека користат интернет секојдневно, за разлика од 92% од тинејџерите кои рекле дека користат интернет секојдневно во извештајот за 2015 година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично