ПОВЕЌЕ

    Како некогашното „златно момче на Манчестер“ и екс-Спајсицата го претворија своето семејство во „ бренд Бекам“

    Време зa читање: 6 минути

    Без оглед дали сте го гледале или не документарниот филм на Нетфликс „Бекам“, тешко дека не сте слушнале за Дејвид Бекам. Една деценија откако се пензионираше, поранешната фудбалска ѕвезда сè уште е многу ѕвезда – а истото е и неговата сопруга, поранешната членка на Спајс Грлс, Викторија Бекам.

    Бекамови се опишани како моќна двојка, бидејќи тие се дел од оваа многу избрана елита на парови на познати личности кои повеќето луѓе ги знаат – како Џеј Зи и Бијонсе, или како што беа некогаш Бред Пит и Анџелина Џоли. Покрај тоа што се познати сами по себе, таквите парови се исто така толку добро познати по тоа што се здружуваат за да ја претворат својата врска во светски деловен бренд.

    Според Сандеј Тајмс, нето вредноста на славната двојка се проценува на близу 500 милиони евра.

    ЗДРУЖЕНИ ВО ЉУБОВТА, И ВО БИЗНИСОТ

    Очигледниот одговор би бил да се каже дека и двајцата биле индивидуално познати пред да станат артикал.

    Викторија Бекам, тогаш Адамс, беше член на бендот составен од атрактивни девојки од 90-тите, Spice Girls. Дејвид Бекам беше ѕвездата во подем на Манчестер Јунајтед. Но, потребно е повеќе од тоа две познати личности да се венчаат за нивното семејство да стане познато.

    За Дејвид Бекам, неговата спортска кариера тргна нагоре во моментот кога фудбалерите постепено стануваа познати личности. Можеби изгледа нормално во денешно време кога размислувате за луѓе како Лионел Меси или Кристијано Роналдо, но тоа не беше толку истакнато во 1990-тите.

    Јавноста постепено се навикнуваше на играчите кои промовираат креми за лице, патики или планови за мобилни телефони. Токму тоа го направи Дејвид Бекам.

    Неговиот имиџ повеќе не се поврзуваше само со игрите на Манчестер Јунајтед или Англија: луѓето го гледаа во списанија, на телевизија и наскоро и на Интернет.

    „Стратешките и комерцијалните дисциплини што беа применети за управување и развој на неговиот бренд беа слични на оние што ги користат брендираните бизниси“, објасни брендот и деловен консултант Ендрју Милиган, автор на „Brand It Like Beckham“. „Тоа беше многу интелигентен, добро советуван долгорочен пристап за градење бренд“.
    Во меѓувреме, Викторија Бекам беше светски позната британска поп ѕвезда.

    „Пош“, како што ја нарекуваа благодарение на нејзиниот псевдоним како „Пош Спајс“ додека беше член на Спајс Грлс, остана во центарот на вниманието откако бендот се распадна. Како сопруга на човекот кој веројатно во тоа време беше најпознатиот светски фудбалер, папараците никогаш не ја испуштаа од очите.

    Викторија Бекам продолжи да се појавува на насловните страници на списанијата – и наскоро ќе започне свој моден бизнис.

    ЗАРАБОТКА ОД СЛАВАТА

    Нивната венчавка е добар пример за тоа како тие заработуваат од своето младо семејство. На печатот се зборуваше за настанот како шоу бизнис настан на годината. Невестата и младоженецот добија 1 милион фунти од британски магазин за ексклузивно да ги задржат сликите (што би било над 2 милиони евра прилагодено на денешната инфлација).

    Во неодамнешниот документарец на Нетфликс, двојката споделува како постојаното медиумско внимание може да биде исклучително стресно за нивното семејство – особено со малите деца.

    Во исто време, токму тоа медиумско внимание им помогна да го изградат својот бренд и да го претворат своето име во профитабилен бизнис. Во „Бекам“, Дејвид вели: „Знаев дека мојата кариера ќе заврши во одреден момент и сакав да имам кариера после фудбалот“. И токму тоа го направи.

    По спонзорската соработка со Пепси, H&M и други брендови, Дејвид Бекам реши да создаде свој. Тој продава парфеми, очила и води неколку инвестициски компании.

    Следејќи ја профитабилната фудбалска кариера која подразбира договори од повеќе милиони фунти (или евра или долари, во зависност од тоа каде играл), Дејвид Бекам инвестирал во различни компании, вклучително и поседување непознат процент од американската голема фудбалска лига (МЛС) и станал 10 -годишен амбасадор на Катар, почнувајќи од Светското првенство во 2022 година.

    Тој и неговата сопруга Викторија исто така се косопственици на компании, како што е Beckham Brand Holdings Limited, кои ги покриваат брендовите на Дејвид и модниот бизнис на Викторија. Во последните поднесени сметки, двојката објави профит од над 22 милиони евра за 2021 година.

    Викторија помина низ многу сличен пат. Откако беше модел за брендови како Dolce & Gabbana и редовно правеше насловни страници на модни списанија, таа лансираше свои модни линии.

    По првата тексас колекција во 2006 година, под брендот dVb (што значи Дејвид и Викторија Бекам), таа брзо се пресели во етикетата на Викторија Бекам и ја претстави својата прва модна линија на модната недела во Њујорк во 2008 година.

    Да се каже дека најпрво била пречекана со скептицизам би било потценување. Поранешната поп-ѕвезда на почетокот не беше сфатена сериозно во елитните модни кругови. Сепак, Бекам се покажа достојна за светските луксузни брендови и писти. Вог ја опиша како „еден од најнеочекувано сериозните кандидати за мода во последно време“.

    Модата и фудбалот се две полиња кои луѓето ги консумираат и онлајн и офлајн 24/7, а тоа е особеност, според Ендрју Милиган, од која и двајцата Бекамови можеле да профитираат. „Заедно со Викторија, па дури и со неговите деца, Дејвид Бекам е еден од ретките брендови што ќе ги најдете на насловната и задната страница на весникот и речиси во секој дел – вклучувајќи го и бизнисот – помеѓу“.

    СЕМЕЈСТВО ПРЕТВОРЕНО ВО БРЕНД

    Викторија и Дејвид Бекам ги зголемија своите бизниси и семејството додека интернетот и социјалните мрежи активно се развиваа.

    Исто како и најпознатото семејство на познати личности во светот, Кардашијан-Џенерс, моќната двојка ја сфати важноста на искористувањето на нивниот семеен имиџ за зајакнување на нивните брендови.

    Дури и во доцните 1990-ти, Дејвид уживаше во имиџот на семеен човек кој не се двоумеше да пропушти тренинг со Манчестер Јунајтед за да се грижи за својот болен доенче.

    Во интервјуата и списанијата во текот на годините, и двајцата Бекамови со ентузијазам споделуваа детали за нивните родителски стилови и приватниот семеен живот, повторно допирајќи до публика надвор од нивните области.

    Двојката не се двоуми да сподели приватни слики на нивните профили на Инстаграм, привлекувајќи ги нивните десетици милиони следбеници не само со она што треба да го продаде, туку и со тоа кои се тие.

    Нивните четири деца, Бруклин, Круз, Ромео и Харпер Бекам, на возраст меѓу 24 и 12 години, одат по стапките на нивните родители.

    Минатата година, Бруклин, најстариот од семејството Бекамови, се ожени со богатата американска наследничка Никола Пелц. Свадбата го привлече вниманието на медиумите исто како и неговите родители пред него, а печатот се бореше да ги добие правата за слика на настанот за кој се шпекулира дека чинел над 3,5 милиони евра.

    Се чини дека деловната империја на Бекам ќе трае уште многу години.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично