Во студија на pCloud, компанија за складирање податоци во облак, Инстаграм е најинвазивната апликација што корисниците ги користат секојдневно.
Апликацијата Фејсбук, според истражувањето, споделува дури 79 проценти од личните податоци на корисниците со други компании, вклучително и информации за купување, лични информации и историја на прелистување.
Исто така, се користат 86 проценти од податоците за да им се покажат на корисниците релевантни реклами во име на другите и да продаваат повеќе производи од Инстаграм или Фејсбук групи.
Во однос на инвазивноста, според тој извештај, Фејсбук е на второ место, додека апликациите „Сигнал“, „Клубхаус“ и „Нетфликс“ не ги споделуваат тие податоци со трети лица или воопшто не ги користат за маркетинг.
PCloud ги консолидираше податоците засновани на нова политика за приватност во App Store на Епл, а нивното последно истражување сугерира дека Instagram и Facebook споделуваат најголем дел од своите кориснички податоци со независни компании и масовно ги користат за нивните маркетинг активности.
„Не е ни чудо што вашата храна има толку многу промовирана содржина. Со повеќе од милијарда активни корисници месечно, загрижувачки е што Инстаграм е центар за споделување толку голема количина на податоци од корисници кои не се запознаени со тоа“, стои во објавата на блогот на компанијата.