ПОВЕЌЕ

    ГЕРМАНСКИОТ АВТО-ГИГАНТ СМИРУВА: Имаме гас за зимава, за догодина ќе видиме!

    Време зa читање: 2 минути

    Фолксваген би требало да може да го одржи производството во следните 5-6 месеци доколку Германија продолжи да ги полни резервите на гас, но зголемените цени на енергијата и нестабилноста во мрежите на синџирот на снабдување претставуваат ризик за глобалното производство, изјави извршниот директор во четвртокот.

    “Доколку испораките на гас за Германија од Русија преку гасоводот Северен тек 1 не продолжат, производителот на автомобили очекува недостиг на природен гас од јуни 2023 година“, додаде извршниот директор, кој одби да биде именуван, базирајќи ја својата прогноза на студијата на Голдман Сакс за снабдувањето гас до Германија.

    Со нагло намалување на протокот на рускиот гас како одговор на европските санкции против Москва поради инвазијата на Украина, Германија се обидува да обезбеди снабдување со енергија од друго место.

    Европските складишта за гас сега се полни 85,6%, со залихи во Германија близу 90%, покажаа податоците од Gas Infrastructure Europe, но како ќе изгледа сликата по зимата е помалку јасна.

    Планираните краткорочни мерки за заштита од недостиг на компоненти вклучуваат складирање во складишта и транспортни цевководи како бродови и возови. Среднорочните решенија би можеле да вклучат преместување на производството во други региони.

    Одделно, друг извршен директор на Фолксваген, Михаел Хајнеман, кој е портпарол на VW Kraftwerk GmbH, изјави на медиумскиот повик дека производителот на автомобили ќе го намали својот внес на природен гас за над 20%, минимумот што го постави владата. Севкупно, може да ја намали потрошувачката низ европските локации за средно двоцифрена процентуална бројка, додаде тој, без да наведе точен број.

    Но, добавувачите во енергетски интензивните области, како што се стаклото и хемикалиите, нема да можат долго да се справат со зголемувањето на цените на гасот и електричната енергија, предупредија раководителите на VW.

    Иако повеќето делови за автомобили произведени во Европа се користат од европските погони, некои се испорачуваат во погоните во странство. Само едно парче што недостасува може да го запре производството, како што е прикажано со последиците од недостигот на полупроводници во последните години.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично