Кинескиот независно развиен голем амфибиски противпожарен авион АГ600 во неделата го доби својот сертификат за тип од Управата за цивилно воздухопловство на Кина (CAAC) во Пекинг, што го означува неговиот успешен развој и одобрение за влез на пазарот.
Тоа е пресвртница на кинеските развојни способности во секторот за големи авиони за специјални намени и индустријата за производство на цивилни авиони, рече развивачот на авиони Aviation Industry Corporation of China (AVIC), водечки производител на авиони во земјата.
AG600 е првиот голем цивилен авион за специјални намени во Кина развиен во согласност со барањата на прописите за пловидбеност на цивилното воздухопловство.
Тоа е тип на голема воздухопловна опрема развиена за да ги задоволи итните потреби на националниот систем за спасување во итни случаи и националниот систем за спречување и контрола на природни катастрофи, зачувувајќи ја безбедноста на животите и имотот на луѓето.
AG600 е најголемиот цивилен амфибиски авион во светот во однос на тежината на полетувањето. Нејзиниот успешен развој, исто така, ја пополнува кинеската празнина во секторот на големи амфибиски авиони, според AVIC.
Неговата големина е малку поголема од онаа на мејнстрим авиокомпаниите со еден колосек моментално на пазарот. Има должина од 38,9 метри, висина од 11,7 метри и распон на крилата од 38,8 метри, според податоците на развивачот.
AG600 има максимална тежина на полетување од 60 тони, со максимален практичен опсег од 4.500 километри. Имено, може да носи дури 12 тони вода за мисии за гаснење пожари.
„Неговото добивање на сертификат за тип издаден од CAAC покажува дека Кина може самостојно да ја развие најновата светска генерација на големи цивилни амфибиски авиони“, изјави главниот дизајнер на авиони од серијата AG600, Хуанг Лингкаи, во ексклузивно интервју за Ксинхуа.
Огромната територија на Кина се одликува со разновиден и комплексен терен, за што е потребен голем авион за специјална намена способен да служи за гаснење пожари и други итни спасувачки мисии низ целата земја.
„AG600 е авион што може да плива и брод што може да лета“, рече Хуанг.
Се одликува со уникатна конфигурација која се состои од интегрирано горниот дел од телото во форма на авион и долниот дел од телото во облик на бродско дно.
На секоја страна од неговото огромно крило, има пливачка долга преку 4 метри за да се спречи леталото да се преврти странично за време на неговото таксирање на површината на водата за да се обезбеди безбедност.
AG600 има минимална брзина на летање од 220 километри на час, минимална оперативна височина на лет од 30 до 50 метри над врвовите на дрвјата и дизајниран плафон за сервисирање од 7.600 метри надморска височина, според податоците на развивачот.
Може да лета бавно на мали надморски височини и со мала брзина над местото на шумски пожар за да помогне во гаснењето на пожарот со фрлање голема количина вода.