Кралицата Би го поткрена брендот Levi’s. Хит-кантри-албумот на Бијонсе „Act II: Cowboy Carter“, кој ја содржи песната „Levii’s Jeans“ со раперот Пост Мелоун, има текстови како „тексас на тексас на тексас на тексас“. А во исто време на Инстаграм објави слика на која носи фармерки со тексас кошула и тексас чанта.
Сето тоа очигледно ги натера обожавателите да нагрнат во Levi’s за тексас фармерки, тексас јакни и облека во Вестерн стил откако албумот беше објавен на 29 март.
Посетите на продавниците на Левис се зголемија за 20% во текот на неделата на Велигден во споредба со просекот за Велигденската недела во последните три години, според податоците од Pass_by, кој го мери сообраќајот на клиентите до продавниците на мало. Levi’s не сподели никакви податоци за продажбата за ефектот на Бијонсе.
Levi’s направи свои потези за да го искористи името на Бијонсе, проверувајќи го брендот и дополнителното внимание што го добива. Привремено го смени своето име на Инстаграм во „Levii’s“ за да ја препознае песната.
„Тексас платното е во центарот на вниманието, а брендот Леви има моќно внимание ширум светот“, рече извршната директорка на Леви, Мишел Гас, на разговорот за заработка со аналитичарите овој месец. „Мислам дека нема подобар доказ или доказ од тоа некој како Бијонсе, кој е обликувач на култура, да именува песна по нас“.
„Чин II: Каубојски Картер“ исто така доведе до пораст на продажбата на западни чизми. Албумот вклучуваше песни со западна тема, како што се „Texas Hold ‘Em“ и „16 Carriages“.
Продажбата на вестерн чизми, исто така, се зголеми за 24% неделата кога Бијонсе го издаде албумот, според податоците од фирмата за истражување на пазарот Circana. Продажбата се зголеми за уште 45% следната недела кога „Texas Hold ‘Em“ го достигна врвот на топ 100 топ листите на Билборд, соопшти Циркана.
„Можеме да очекуваме оживување на Вестерн стилот оваа година како резултат на естетското играње истакната улога во поп културата – на сцената со Бијонсе и Тејлор Свифт“, која исто така носеше каубојски чизми на нејзината турнеја со албумот Ерас, Бет Голдстајн, аналитичарот за обувки и додатоци во Circana, напиша во истражувачката белешка.
Бијонсе, исто така, ја зголеми продажбата на западни чизми во Calares, синџир за женски чевли и додатоци, рече Дејна Телси, аналитичар на мало во Telsey Advisory Group.
Бијонсе влезе во историјата како првата црна жена што се најде на првото место на топ кантри албуми со нејзиниот „Чин II: Каубој Картер“, според Билборд. Новата колекција, исто така, е на врвот на табелата на Билборд 200 албуми, со што Бијонсе го прави тоа осми пат.
Концертите и музичките турнеи на Бијонсе беа економски двигател за брендовите, модата, па дури и за локалните и регионалните економии низ годините.
Етси минатата година пријави 25% зголемување на пребарувањето за диско шапки и 25% зголемување во потрагата по сребрени блузи и корсети, откако Бијонсе во последен момент побара од фановите да бидат облечени во сребрено на Ренесанс турнејата во чест на нејзиниот роденден.
Одлуката на пејачката да ја започне турнејата под наслов Ренесанс во Стокхолм доведе до пораст на цените на хотелите и рестораните во областа додека десетици илјади обожаватели се спуштија во градот.
Еден економист на Дојче Банк процени дека дополнителната побарувачка од обожавателите на Бијонсе, познати колективно како BeyHive, стои зад две третини од поскапувањата забележани во угостителскиот сектор во земјата во мај.