ПОВЕЌЕ

    Крипто лобирањето во САД скокнало за 116% лани, а потрошени се 9,56 милиони долари до 2021 година

    Време зa читање: 3 минути

    Фирмите за криптовалути и блокчејн се загрижени за идното законодавство што се врти околу индустријата за криптовалути и парите потрошени за лобирање го потврдија овој факт. Неодамна објавената студија покажува дека парите потрошени за крипто лобирање скокнале за 116% за 12 месеци. Дури 9,56 милиони долари биле искористени за да се бара влијание од политичарите и јавните функционери.

    Додека индустријата за дигитални валути и блокчејн е доста созреана, голем број застапници на крипто се загрижени за регулативата и погрешното разбирање на политичарите за иновативната технологија.

    Овој месец, истражувачите од cryptohead.io објавија студија која го нагласува крипто лобирањето во 2021 година. Во политиката на САД, чинот на убедување на бирократите да застапуваат интерес е легален, а лобистите се наоѓаат во речиси секоја американска индустрија.

    Студијата на Cryptohead.io напишана од Џејмс Пејџ покажува дека компанијата за финансиски услуги со седиште во Калифорнија Robinhood Markets, Inc., била најголемиот трошач во 2021 година кога станува збор за крипто лобирање.

    Од вкупно потрошените 9,56 милиони долари од 2017 до 2021-ва, Robinhood придонесе со 1,35 милиони долари или приближно 14,12% од расходите за крипто лобирање минатата година. Ripple Labs, блокчејн организацијата зад крипто токенот xrp (XRP) беше вториот по големина трошач на крипто лобирање.

    Ripple Labs потроши 900.000 долари за овие напори во 2021 година, а потоа следеше Coinbase кој потроши 785.000 долари. Додека Coinbase користеше 23 лобисти минатата година, Robinhood распореди 16, а Ripple Labs користеше 12 лобисти во 2021 година.

    Бројките потрошени во 2021 година ја надминале 2020 година за 116%, според студијата на cryptohead.io. Освен тоа, истражувачите ги измериле и трошоците платени за лобирање од 2017 година, а Ripple Labs потрошила најмногу средства.

    Од 2017 година, податоците на cryptohead.io тврдат дека Ripple Labs потрошила 1,95 милиони долари на крипто лобирање додека Robinhood искористила 1,625 милиони долари. Coinbase потроши околу 1,465 милиони долари, но Блокчејн асоцијацијата беше трет по големина трошач на крипто лобирање од 2017 година со потрошени 1,610 милиони долари.

    Од 2017 година, податоците на cryptohead.io велат дека Block.one потрошил околу 940 илјади долари на крипто лобирање. Cryptohead.io користеше податоци од организацијата Open Secrets која дава проценки за тоа колку фирмите трошат за застапување на интересот.

    Списокот „Отворени тајни“ наведува и колку лобисти вработува една компанија.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично