ПОВЕЌЕ

    TikTok со нови методи ќе се бори против дезинформациите за војната меѓу Израел и Хамас

    Време зa читање: 2 минути

    TikTok ги засилува напорите за да се спротивстави на дезинформациите, поттикнувањето насилство и омразата поврзани со војната меѓу Израел и Хамас на својата онлајн платформа, објави во неделата, неколку дена откако Европската унија (ЕУ) ги предупреди компаниите на социјалните медиуми дека ризикуваат да се нарушат со содржината на блокот. закони за умереност.

    Како дел од своите мерки, TikTok отвора команден центар за координирање на работата на своите „професионалци за безбедност“ ширум светот, подобрувајќи го софтверот што го користи за автоматско откривање и отстранување на графички и насилни содржини и ангажирање на повеќе говорници на арапски и хебрејски јазик за модерирање. содржина.

    „ТикТок“ во соопштение рече дека, по бруталниот напад на Хамас врз израелските цивили на 7 октомври, „веднаш мобилизирал значителни ресурси и персонал за да помогне во одржувањето на безбедноста на нејзината заедница и интегритетот на нејзината платформа“.

    „Не толерираме обиди за поттикнување насилство или ширење идеологии со омраза“, се додава. „Имаме политика на нулта толеранција за содржини кои фалат насилни и омраза организации и поединци.

    Фирмата, во сопственост на кинеската ByteDance, соопшти дека веќе отстранила повеќе од 500.000 видеа и затворила 8.000 видеа во живо од „погодениот регион“ по нападот на Хамас.

    Додека конфликтот ескалира – Израел го блокираше снабдувањето со електрична енергија, храна, гориво и вода за Газа и сигнализираше дека се подготвува за копнена инвазија на областа – милиони се обратија на социјалните мрежи за ажурирања, додека дезинформациите се множеа на овие сајтови.

    Едно неодамнешно видео на TikTok, видено од повеќе од 300.000 корисници и прегледано од CNN, промовираше теории на заговор за потеклото на нападот на Хамас, вклучително и лажни тврдења дека бил оркестриран од медиумите.

    Минатата недела, ЕУ им кажа на компаниите за социјалните медиуми дека треба подобро да ги заштитат „децата и тинејџерите од насилна содржина и терористичка пропаганда“ на нивните платформи.

    Еврокомесарот Тиери Бретон му пиша на TikTok во четвртокот, во писмо споделено на X, платформата порано позната како Твитер, велејќи дека компанијата има 24 часа да ги објасни чекорите што ги презема за да се усогласи со правилата на ЕУ за умереност на содржината. Бретон испрати слични писма до Икс, Гугл и Мета, сопственикот на Инстаграм и Фејсбук.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично