ПОВЕЌЕ

    РЕДЕФИНИРАЊЕ НА БРЕНДОТ: Новиот BMW Vision Neue Klasse X има тркалезни батериски ќелии, четири „супермозоци“ и 3D маска

    Време зa читање: 5 минути

    BMW најави нов концепт автомобил, Vision Neue Klasse X, за кој производителот вели дека ќе ја информира насоката на неговата идна постава на електрични возила. Возилото е кросовер SUV со препознатливиот симбол на BMW кој наликува на два бубрега, на предната маска и еден куп иновативни карактеристики, особено околу неговата батерија и електричната архитектура, кои сугерираат дека има многу возбудливи работи кои доаѓаат во иднината на BMW.

    Со години, производителот на автомобили планира за следната фаза во еволуцијата на ЕВ. Третата фаза се нарекува Neue Klasse, чие прво возило треба да пристигне во 2025 година. како и iX компактен SUV.

    Vision Neue Klasse X е SUV верзија на седанот Vision Neue Klasse на компанијата што беше објавен минатата есен. Сепак, X е опишан како „SAV“, спортско возило за активност, за кое BMW вели дека на крајот ќе стане цело семејство на поврзани возила.

    „Ние подвлекуваме дека Neue Klasse е многу повеќе од само автомобил или специфичен концепт“, рече Оливер Зипс, претседател на управниот одбор на BMW AG во изјавата. „Тоа го редефинира брендот BMW – и, во исто време, ќе биде повеќе BMW од кога било“.

    Возилото изгледа многу БМВ. Решетката со бубрезите некако е уште понападна од вообичаеното, при што производителот на автомобили го претвори својот препознатлив дизајн во „тродимензионална скулптура со вертикално порамнети и позадинско осветлени коридори“. И се пали додека возачот се приближува до возилото.

    Се разбира, решетката е целосно непотребна на електрично возило, на кое му недостасува мотор со внатрешно согорување кој има потреба од ладење. Беше интересно да се гледа како се развива пристапот на BMW кон решетката, особено кога ЕВ моторите ги заменуваат моторите.

    Но, решетката е само шлаг на тортата. Погонската група, а особено батеријата, е местото каде што BMW ги изнесува своите најинтересни идеи за иднината на електричните возила. Ќелиите на батериите се заоблени, за што BMW тврди дека е 20 проценти повеќе густо од енергијата од призматичните ќелии кои се наоѓаат во повеќето батерии за електрични возила. Кога се комбинира со архитектурата од 800 волти на возилото, батеријата овозможува брзини на полнење до 30 проценти поголеми од вообичаените стапки, за што BMW вели дека ќе му овозможи на електричното возило да помине 300 километри за само 10 минути.

    БМВ-ата обично имаат преголеми перформанси во опсегот, така што оваа нова архитектура сугерира дека компанијата ќе продолжи да импресионира во тој оддел. BMW не ја откри вкупната бројка на опсегот на Vision Neue Klasse X, но истакна дека ќе испорача околу 30 проценти повеќе опсег од претходните повторувања.

    Разгледани се и други подобрувања во опсегот, вклучително и намалување на отпорот за 20 проценти во споредба со сегашната линија на модели. Новите гуми и специјалните сопирачки се исто така дел од целокупниот пакет дизајниран да ја зголеми ефикасноста за 25 проценти, велат од BMW.

    На секој автомобил во иднината ќе му треба моќен компјутер за да управува со своите операции, а BMW со гордост објави дека има четири од нив. Наречени „супер-мозоци“, четирите компјутери „ќе го однесат искуството во возењето… во нова димензија“. Не буквално, туку четирите различни „компјутери со високи перформанси кои паметно работат заедно на она што досега се обработуваше одделно“, рече во изјавата Френк Вебер, член на управниот одбор на BMW AG одговорен за развој.

    Првиот супермозок, дизајниран целосно внатре, ја интегрира динамиката на возење со погонската група со „10 пати поголема компјутерска моќ“. BMW вели дека следниот супермозок ќе го предводи идниот притисок на компанијата кон автоматско возење.

    Внатрешноста е преполна со одржливи материјали, како што е површинскиот материјал од растителна основа, минерална и без нафта наречен „Вердана“, како и поморска пластика и обновени рибарски мрежи. И самото возило ќе биде произведено подоцна оваа година во фабрика за која компанијата вели дека е дизајнирана да работи на енергија без фосилни горива.
    Подолгото меѓуоскино растојание од вообичаеното и кратките настрешници овозможуваат попространа внатрешност, а момчето, сигурно изгледа прекрасно. Материјалите изгледаат исклучително убаво, а големите прозорци со тенки столбови создаваат многу осветлена стаклена градина. Централно монтираниот екран на допир неутрализира масивни heads-up дисплеј што се протега по целата ширина на шофершајбната.

    Претходните извештаи покажуваат дека Vision Neue Klasse X ќе биде со слична големина на BMW X3 – и на крајот би можел да го замени SUV како моделот iX3, кој моментално го продава на неколку прекуокеански пазари.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично