ПОВЕЌЕ

    МАСК СЕ ИЗВИНИ ЗА АНТИСЕМИТИЗМОТ НА ИКС, потоа им порача на налутените огласувачи: „Одете е..те се“

    Време зa читање: 3 минути

    Илон Маск не одбираше зборови кога ги искритикува огласувачите кои го прекинаа рекламирањето на Х поради загриженоста за антисемитизмот, вклучително и поради пост од самиот Маск. Поради тоа, Маск, кој е сопственик на Икс, на еден настан во Њујорк, ги обвини компаниите кои се приклучија на бојкотот на рекламите дека се обидуваат да го уценат. „Одете е…те се“, им порача милијардерот во интервјуто.

    За самата изјава со антисемитистички контекст, шефот на Tesla и SpaceX јавно се извини, велејќи дека тоа е можеби „најглупавата“ работа што ја споделил на интернет.

    Но, затоа пак не штедеше на пцости одговарајќи на прашањето за бојкот на реклами од страна на компаниите како што се Дизни, Епл и Комкаст, предизвикувајќи бурни реакции на собирот на лидери од светот на бизнисот, политиката и културата. „Не сакам да се рекламираат“, рече Маск на самитот DealBook на Њујорк Тајмс. „Доколку некој сака да ме уценува со реклами или пари, одете е..те се! Дали е тоа јасно?“, праша Маск, а потоа додаде: “Еј Боб, ако си во публиката, така се чувствувам“.

    Тој очигледно мислеше на извршниот директор на Дизни, Боб Игер, кој зборуваше на самитот претходно истиот ден.

    Заедно со Маск беше Линда Јакарино, извршен директор на X, која е обвинета за обид да ги врати огласувачите на платформата. Маск исто така рече дека огласувачите може да го убијат Х. „Она што ќе го направи овој бојкот за рекламирање е дека ќе ја убијат компанијата“, рече тој. „Целиот свет ќе знае дека тие огласувачи ја убиле компанијата и ние ќе го документираме тоа во многу детали“, додаде Маск.

    Г-ѓа Јакарино оттогаш повторно го објави, како што го нарече неговото „искрено интервју“, додавајќи ја нејзината перспектива за рекламирањето дека „Х стои на единствена и неверојатна раскрсница на слободниот говор и главната улица – а заедницата Х е моќна и е тука да ви посака добредојде“.

    Сепак, бојкотот не е поврзан само со тој пост на Маск. Многу огласувачи веќе одлучија да ги трошат своите долари на друго место.

    Во интервју за Би-Би-Си во април, Маск рече дека „речиси сите од нив [рекламни] или се вратиле или ќе се вратат“. Три месеци подоцна, тој во објава на X призна дека приходите од реклами паднале за 50%.

    Тоа беше пред извештајот на либералната група за притисок Media Matters, која тврдеше дека пронашла докази дека некои реклами биле ставени до нацистичка содржина.

    X вели дека извештајот на групата „погрешно го претставил вистинското корисничко искуство на X“ со цел да ја „поткопа слободата на говорот и да ги доведе во заблуда огласувачите“. X поднесе тужба против Media Matters.

    Не е јасно колкав дел од приходите на X во моментов доаѓаат од реклами, бидејќи таа сега е приватна компанија и повеќе не објавува квартални извештаи. Пред Маск да ја преземе фирмата, рекламирањето сочинуваше околу 90% од приходите на Твитер.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично