ПОВЕЌЕ

    ЕУ ПОКРЕНА ИСТРАГА ПРОТИВ Air France, KLM и Lufthansa, тврделе дека емисиите на нивните авиони биле еколошки

    Време зa читање: 3 минути

    Ер Франс, нејзиниот холандски крак KLM и Брисел ерлајнс на Луфтханза се меѓу 20-те авиокомпании кои се под истрага од Европската унија за потенцијално погрешни практики за „greenwashing“ односно за мамење на јавноста дека нивните деловни активности се еколошки прифатливи, изјавија авиокомпаниите за Ројтерс, потврдувајќи го извештајот на белгискиот радиодифузер RTBF.

    ЕУ рече дека авиокомпаниите треба да разјаснат до кој степен тврдењата дека емисиите на CO2 предизвикани од летот може да се неутрализираат со климатски проекти или преку употреба на одржливи горива може да се поткрепат врз основа на здрави научни докази.

    „Ер Франс потврди дека добил писмо од Европската комисија. Компанијата во моментов ја прегледува нејзината содржина и ќе го проучи следењето што треба да се преземе“, соопшти портпаролот на компанијата.

    Групацијата Луфтханза во соопштението рече дека природно се справува со секоја поплака што ја добива и дека внимателно ја испитува.
    Портпаролот на KLM рече дека холандскиот дел од авиокомпанијата Air France-KLM исто така добил писмо од комисијата.

    Индустриската групација Ерлајнс за Европа (А4Е) објави во соопштението дека ја препознава важноста на јасните информации за одржливоста, но рече дека актуелните регулативи во ЕУ „значително варираат меѓу земјите и сè уште се развиваат“.

    Не е јасно кои други авиокомпании се под истрага.

    ЕУ соопшти дека нема да ги открие имињата се додека тие се во прелиминарна фаза од истрагата.

    Кон крајот на 2023 година, ЕУ ги забрани рекламите за три авиокомпании поради давање на потрошувачите погрешен впечаток за нивните еколошки ингеренции. Управата за стандарди за рекламирање (ASA) соопшти дека рекламите на Google видени во јули за Air France, Lufthansa и Etihad не смеат повторно да се објавуваат.

    Рекламата за Ер Франс, објаснува регулаторот, навела дека е „посветена на заштита на животната средина“ и ги повика потрошувачите да „патуваат подобро и одржливо“ среде борбата против климатските промени.

    Луфтханза сугерираше дека нејзините клиенти „ќе летаат поодржливо“, додека во рекламата на Етихад се тврди дека нивната услуга вклучува „Застапување за животната средина“.

    АСА соопшти дека Ер Франс не се вклучила целосно со нејзината истрага.

    Луфтханза се согласи да ја отстрани фразата „летај поодржливо“ од идното рекламирање, но ѝ кажа на АСА дека тоа е упатување на нејзината опција „Зелени цени“, која патниците можеа да ја изберат на европските летови и ги намалија 20% од емисиите на CO2 поврзани со летовите со користење на одржливи воздухопловно гориво.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично