ПОВЕЌЕ

    БРЗ И АГИЛЕН: Mazda CX-9, еден од најубавите теренци

    Време зa читање: 5 минути

    Алтернативите како Kia Telluride и Hyundai Palisade имаат поширока привлечност, но CX-9 со турбо полнач е единствен. Mazda CX-9 од 2023 година не мора да ги штиклира сите полиња. Не е најпространиот или најефикасен во три реда, ниту пак ја има најновата и најдобрата технологија во автомобилот како некои од неговите ривали. Ако барате чисто SUV што ги зацврстува основите на семејното транспортирање, постојат подобри опции.

    Но, за купувачот кој го цени уживањето во возењето, можеби некој што веќе има Miata во својата гаража, CX-9 е семеен транспортер што нема да направи да се чувствувате како да се жртвувате. Она што му недостига на CX-9 во просторот за нозете, го надополнува со агилност и брзина.

    Оценките на возилото се однесуваат само на неговиот сегмент, а не на пазарот на нови возила како целина.

    Брза статистика 2023 Mazda CX-9:

    • Мотор: турбополнач 2,5-литарски I4
    • Излез: 250 коњски сили / 320 фунти-стапки
    • Ефикасност: 20 Град / 26 автопат / 23 Комбинирани
    • Основна цена: 38.750 долари + 1.275 долари Дестинација
    • Тестирано: 50.780 долари
    • Надворешна боја: Машинско сива
    • Внатрешна боја: пергамент
    • Големина на тркала: 20 инчи

    CX-9 е еден од најубавите теренци со три реда. Има тенки фарови и обликувана решетка, што му овозможува спортски изглед напред и каросерија што не е премногу како сијаличка или кутија. Речиси наликува на предимензиониран CX-5, што е добра работа.

    Врвниот модел Signature тестиран овде има влошки од Titanium Grey во решетката, тркала од 20 инчи и чиста боја Machine Grey (395 долари). Во внатрешноста се чувствува Мазда, со распоред фокусиран на возачот и изобилство на висококвалитетни материјали; Прекрасната пергамент напа кожа со тапацирани влошки ги покрива седиштата во овој случај, со оригинални внатрешни акценти од розово дрво.

    • Капацитет на седење: 7
    • Конфигурација на седиштата: 2 / 2 / 3
    • Капацитет на товар: 14,4 / 38,2 / 71,2 кубни стапки

    CX-9 има цврста суспензија што го прави подинамичен, но исто така е поостар од некои од алтернативите. Моторот со четири цилиндри со турбо полнач може да биде малку шушкав бидејќи и тахометарот е повисоко, и јасно се слуша низ целата кабина.

    Предните седишта се меки и потпорни, но речиси се чувствувате како да седите над нив наместо во нив – капетанските столчиња од вториот ред, чудно, се чувствуваат поприкладни. И иако ова е кросовер со три реда, вториот и третиот ред се меѓу најтесните во класата. Возрасните со нормална големина нема да се чувствуваат удобно во најзадниот ред многу долго.

    • Централен дисплеј: 10,3-инчен дисплеј
    • Екран на кластер на инструменти: Нема
    • Безжичен Apple CarPlay или Android Auto: Не

    CX-9 го поддржува едноставното кога станува збор за технологијата, поради неговата напредна старост. Три аналогни мерачи го красат инструмент таблата и 10,3-инчниот инфозабавен екран е стандарден низ целиот опсег – но тоа не е екран на допир. Mazda сè уште го избира ротациониот бројчаник во централната конзола што ја прави навигацијата на Apple CarPlay и Android Auto малку незгодна, но инаку работи добро. Има и безжичен полнач за телефон веднаш зад менувачот што е стандарден на целата табла.

    • Мотор: турбополнач 2,5-литарски I4
    • Излез: 250 коњски сили / 320 фунти-стапки
    • Пренос: Шестстепен автоматски

    Има многу малку автомобили со три реда што возат исто како и CX-9 – дури и некои од поскапите луксузни опции не се собираат. Со дарежлив вртежен момент од нискиот вртежен момент од неговиот турбо мотор со четири цилиндри, CX-9 има повеќе од доволно моќ надвор од линијата (дури и ако технички има помалку од некои ривали). Тој мотор се спојува со шестстепен менувач кој се чувствува стар според денешните стандарди, но сепак менува одлучно.

    Но, повеќе од моќ, Mazda ја прилагоди суспензијата за агилност. Аглите CX-9 со минимално тркалање на каросеријата и одлична смиреност. Управувањето е брзо и прецизно и дава одлични повратни информации од патот до вашите прсти.

    • Ниво на помош за возачот: SAE Ниво 2 (Hands-On)
    • Оценка на NHTSA: 5 ѕвезди
    • Оценка IIHS: Врвен избор за безбедност плус

    Безбедносниот пакет i-Activesense на Mazda е стандарден за секоја опрема CX-9 и вклучува работи како што се автоматско сопирање во итни случаи, адаптивна контрола на патувањето со стоп-и-оди, предупредување за заден вкрстен сообраќај, помош за задржување лента, центрирање лента и дури и препознавање сообраќајни знаци. Едноставно штиклирајте го копчето за контрола на патувањето на воланот и CX-9 крстосува удобно со голема помош за управување и одлична технологија за центрирање на лентата.

    • Град: 20 MPG
    • Автопат: 26 MPG
    • Комбиниран: 23 MPG
    • Ефикасност: Град: Автопат: Комбиниран
    • Основна цена: 38.750 долари + 1.275 долари Дестинација
    • Основна цена на трим: 49.735 долари
    • Проверена цена: 50.780 долари

    Дури и кај основниот CX-9, комплетот за активна безбедност на Mazda е стандарден, како и електричната врата за подигнување, кожни седишта, седишта со напојување и стартување со копче.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично