ПОВЕЌЕ

    БАРБИ ГО ОБОИ СВЕТОТ ВО РОЗЕВО: За првите денови од прикажување филмот заработил рекордни 492 милиони долари

    Време зa читање: 4 минути

    Барби го урна 15-годишниот рекорд на благајните на The Dark Knight.„Мрачниот витез“, суперхеројски блокбастер на Кристофер Нолан од 2008 година. Главниот конкурент, филмот „Опенхајмер“ треба да постигне околу половина од тоа. Барби заработе повеќе од 492 милиони долари ширум светот за помалку од една недела, колку што се прикажува откако беше премиерата на овој филм.

    Кога ги убедуваше директорите на „Ворнер Брос“, да го снимат филмот за куклата Барби, продуцентката, а воедно и актерка во главната улога, ѕвездата Маргот Роби го кажа ова: „Universal има диносауруси и Стивен Спилберг, WBD може да ги има Барби и Грета Гервиг. Филмот ќе заработи милијарда долари“.

    Жената очигледно знаела да ја предвиди иднината, бидејќи финансискиот успех на филмот по само неколку дена прикажување направи таа милијарда долари да изгледа сè поверојатно.

    Комедијата-драма на Грета Гервиг, адаптација од популарната франшиза на компанијата за играчки Mattel, беше објавена во кината минатиот петок (21 јули). Премиерата беше истиот ден со последниот филм на Нолан Опенхајмер, при што двата филма уживаа во заедничката публицитетна бура духовито наречена „Барбенхајмер“.

    Како што објави Variety, Барби заработи 26 милиони долари на американскиот бокс офис само во понеделникот во САД. Оваа бројка претставува најголема заработка во понеделник за филм објавен од Warner Bros. Претходниот рекордер беше продолжението на Нолан за Бетмен, The Dark Knight, кое заработи 24,6 милиони долари.

    Барби веќе покажа огромен финансиски успех за Warner Bros, земајќи 162 милиони долари во САД и вкупно 337 милиони долари на глобално ниво во текот на својот прв викенд пост-премиера. Бројката го претставува најголемиот викенд за отворање на годината, победувајќи ја детската анимација The Super Mario Bros Movie.

    Во меѓувреме, Опенхајмер зазеде помалку во текот на својот викенд на отворање – 80,5 милиони долари во САД и 174,2 милиони долари на глобално ниво – но сè уште е поздравен како хит. Филмот го следи животот на нуклеарниот научник Џеј Роберт Опенхајмер со Килијан Марфи во насловната улога, често опишан како „Татко на атомската бомба“.

    Критичарите со позитивни реценции ја дочекаа Барби, забележувајќи: „Барби е еден од најинвентивните, беспрекорно изработени и изненадувачки мејнстрим филмови во поновата меморија – доказ за тоа што може да се постигне дури и во најдлабоките утроба на капитализмот“.

    Феноменот „Барбенхајмер“ се чини дека им донесе корист на двата филма на кино благајните, при што Опенхајмер дури и доби дел од продажбата на билети од распродадените проекции на Барби. И двата филма го оставија далеку зад себе неодамнешниот блокбастер на Том Круз, Мисија: Невозможна – Мртво пресметување, Прв дел.

    Освен што е извонредно успешен самиот за себе, филмот за Барби стана исклучително успешен за зделки за промотивни партнерства,  во вредност од десетици милиони долари. Барби привлече повеќе од 100 такви партнери. Од прилагодени розови Crocs до линија на облека Прада до фен за коса – и сè помеѓу. Трговците и брендовите побрзаа да заработат од Барби-манијата, додека компаниите, вклучувајќи ги Прогресив осигурување и Џенерал Моторс, ја користеа Барби во прилагодени ТВ и дигитални реклами. Сè на сè, овие партнерства вредат најмалку 70 милиони долари за Warner Bros и производителот на играчки Mattel, домот на Барби. И вредноста на публицитетот што го создаде филмот е неизмерна, од локални ТВ-вести до содржини во Architectural Digest и The New Yorker. Приказните за Барби станаа сеприсутни.

    Од Барби се очекува дури и да го зајакне целокупното гледање на филмови и да му помогне на новиот филм на Кристофер Нолан, Опенхајмер, кој се отвора истиот ден и го прикажува создавањето на атомската бомба (натпреварот меѓу двата филма за настани има дури и свој назив, „Барбенхајмер“). Двата филма, заедно со Мисијата на Том Круз: Невозможна – Мртва пресметка, Прв дел, беа последните летни хитови кои во голема мера ги завршија своите публицитетни активности пред да започне штрајкот на SAG-AFTRA и им оневозможи на ѕвездите да ги промовираат своите филмови.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично