ПОВЕЌЕ

    Alpine A390 Beta концептот го прикажа првиот електричен SUV на брендот

    Време зa читање: 5 минути

    Концептот на електричниот кросовер Alpine A390 Beta е откриен како преглед на првиот електричен SUV на француската марка и неговиот втор електричен автомобил. Наменет да му се придружи на помалиот жежок хечбек A290 кога ќе стане сериски автомобил во 2025 година, A390 Beta е замислен како A110 со пет седишта. Целосното деби во јавноста го има на саемот за автомобили во Париз, пишува сајтот МувЕлектрик.

    Надворешноста е дизајнирана да личи на капка вода и да изгледа како автомобилот да се движи дури и кога е во мирување, со извајана и „течна“ силуета за да биде што е можно поаеродинамична.

    Дизајнот на неговите предни и задни светла се инспирирани од оној на суперавтомобилот Alpenglow, со осветлени триаголници што Алпине ги нарекува „Космичка прашина“ за кои се вели дека личат на комета која лета низ атмосферата на Земјата. Назад, имате светлосна лента со целосна ширина.

    Таа задна светлосна лента може да се протега до 80 mm, создавајќи силуета „долга опашка“ која го намалува отпорот и затоа се вели дека го подобрува опсегот.

    Постојат неколку канали поставени во и на каросеријата за да го насочат протокот на воздух и да го максимизираат опсегот и ефикасноста. Се вели дека предната решетка го води воздухот на најефикасен можен начин, а страничните топчиња создаваат завеса од воздух што тече кон задниот дел за да ја зголеми надолната сила.

    Како надополнување на се, Alpine му даде на концептот A390 Beta нови легури, за чиј дизајн се вели дека е инспириран од снегулките и има централно лого направено да личи на парче накит. Имено, логото се пали само кога работи системот за векторирање на вртежниот момент на автомобилот. Ова е функција за која е потврдено дека се појавува на финалниот сериски автомобил. Легурите се 22 инчи напред, и 23 инчи и назад.

    Динамично, Alpine вели дека го мери кросоверот со сопственото спортско купе со четири цилиндри, A110, и тврди дека неговиот погон се комбинира со активно векторирање на вртежниот момент за да ја даде „динамиката на возење на лесен автомобил“.

    Тој користи три електрични мотори (еден напред и два назад) развиени од Alpine, со непостојан систем за погон на четири тркала. Генерално, Alpine вели дека шасијата и погонската единица се развиени за да инспирираат доверба и да го елиминираат превртувањето на каросеријата.

    Се наоѓа на платформата Ampr Medium EV на Renault Group, која ја дели со Megane E-Tech. Alpine сè уште не ги откри официјалните бројки за моќта.

    И покрај неговиот радикален нов изглед, некои дизајнерски елементи на A390 нема да се пренесат на производство. Неговите уникатни врати, задните светлосни ленти и внатрешноста инспирирана од Формула 1 нема да го видат отворениот пат, но централната перка инспирирана од Ле Ман ќе биде прикажана на последното сериско возило. Alpine вели дека автомобилот – како што го гледате сега – е 80% подготвен за производство.

    Alpine сè уште не ги открила бројките за перформансите, големината на батериите или електричниот опсег, но Роберт Бонето, потпретседател на Alpine Engineering, рече дека автомобилот „нема да има за цел да биде најбрзиот“ или најпространиот автомобил од тој тип. Наместо тоа, тој би ги имал „вистинските нивоа“ и сепак би бил „конкурентен“ кога прави производство.

    Внатре, A390 има цела низа високотехнолошки, вселенско доба карактеристики типични за концепт автомобил. Подот на кабината, на пример, е дизајниран да имитира камења пронајдени на алпските премини. Се пали кога автомобилот се движи, а греди се движат од напред кон назад за да се даде чувство дека лебдите над патот.

    Освен тоа, возачкото седиште е хидраулично потпомогнато и може да се префрли од стандардна положба во онаа што наликува на тркачко седиште во Формула 1. Педалите исто така се креваат, додека тркалото – самото составено од две индивидуални краци – се собира од широко на тесно. Имено, потпирачите за глава на седиштата се 3D печатени.

    Кога A390 Beta Concept ќе се произведува, тој ќе им конкурира на BMW iX и Tesla Model Y, што значи дека најверојатно ќе има цена над 100.000 евра.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично