Киа го достигна својот историски најголем удел на пазарот на европскиот пазар на автомобили во јануари.
Според Европската асоцијација на производители на автомобили (АЦЕА), уделот на европскиот пазар на Киа се искачи на 4% во јануари, од 3,5% во 2020 година.
Продажбата на Киа во Европа (Киа ги вклучува членките на ЕУ и ЕФТА и Велика Британија) падна кумулативно за 10,4%, на вкупно 33.971 возило во јануари, покажуваат податоците на АЦЕА, што е очекувана последица од пандемијата на вирусот корона.
Киа се справи многу подобро во однос на целокупниот европски пазар на автомобили, кој се намали за 25,7% во споредба со истиот период минатата година. Пазарниот удел на Киа се зголеми на 4%, што е рекорд за овој најстар корејски производител на автомобили, пренесува „Seebiz“.
Претседателот на Киа за Европа, Џејсон Јеонг, рече:
„Новиот пазар на возила е сè уште многу баран и за Киа и за целата индустрија. Нашите продажни тимови и агенти низ цела Европа работеа напорно за да можат ефикасно да работат и да доставуваат нови возила до нашите клиенти. Историски рекордниот удел на пазарот постигнат е доказ за исклучителната посветеност на сите во Киа.