Какво е патувањето кога имате една идеја и нула долари, до моментот кога идејата ја реализирате и таа вреди неколку милиони долари? За возбудливото патување кое стои зад скалирањето на стартап, изграден во Скопје до повеќемилионски ARR (годишен приход од претплата), за начинот на размислување, за раст и смелоста во имплементација, Велковски, кој сега живее во САД, зборуваше на StartUpRevolution Самитот, кој минатиот викенд се одржуваше во Скопје.
Ник Велковски е ко-основач и извршен директор (CEO) на HeyReach, водечка алатка за проширување на контакти на LinkedIn, создадена за агенции и продажни тимови.
Велковски, кој претходно бил мобилен развивач во Superstars и претприемач во Easybots, истражувал многу аспекти од технолошката индустрија. Тој има диплома по компјутерски науки и инженерство од Факултетот за компјутерски науки и инженерство во Скопјe.
Пред HeyReach, тој бил соосновач на друга компанија/проект, Howitzer. Како што самиот признава, Howitzer првично била успешна „growth-hacking“ алатка, но со промени во API-јата (на Reddit, каде што Howitzer работеше) проектот беше доведен „на работ од банкрот“.
Тоа тешко искуство ја натерало екипата да преполови патот — и од Howitzer да направат целосен преврт (pivot) — што резултира со создавање на HeyReach.
Никола (Ник) ја споделува својата перцепција за стартап културата — особено се залага за „product-market fit“ пред брз скалинг: како што самиот рече — „Кога немате производ кој одговара на пазарот, ништо не функционира. Кога го имате – сè почнува да лета.“
Неговото гостување на Самитот е дел од неговата вообичаена практика да биде видлив лик и отворено да зборува за тешкотиите, грешките, „неуредените“ периоди на неговата кариера во стартап водите, што според него е дел од патот кон раст.
HeyReach е SaaS (software-as-a-service) алатка/платформа за автоматизација на outreach преку LinkedIn — наменета за агенции, продажни/бриџ-тимови, growth-маркетери и сите што работат B2B, сакаат да скалираат outreach без да стане „спам“.
Клучни карактеристики на HeyReach е можноста за користење на множество LinkedIn акаунти (multi-account outreach) преку една кампања — значи, не е ограничено само на еден профил. Апликацијата има централизиран „inbox“ — може да ги менаџираш пораките од повеќе акаунти на едно место, без постојано логирање/одјавување. HeyReach поддржува интеграции со други алатки и сервис-стекови (на пр.: Clay, API, webhooks, whitelabel — што дава флексибилност на агенциите и тимовите) за да може да се вклопи во нивниот постоечки workflow.
Според Велковски, навистина е направена за агенции — не е само за индивидуалци или мал бизнис, туку за оние што сакаат да скалираат outreach кон многу клиенти/потенцијални клиенти.
Или, поинаку кажано, HeyReach е „многу-акаунтен, агенциски ориентиран, cloud-базиран LinkedIn outreach инструмент“ кој има цел да го направи B2B outreach-от поефикасен и помалку „spam-like“.
Како резултат HeyReach открила импресивен раст — според последни, има ARR годишен (повторлив приход) од над 6 милиони американски долари.
За само околу 20–21 месец, HeyReach пораснала од $0 до $4.7M ARR — што за европската SaaS стартап е навистина висока стапка на раст.
Компанијата привлекува околу 1.800 клиенти, добро позициониран производ и стратегија која не е основана на рекламирање, туку органско тело, маркетинг содржина и ориентирана кон заедницата.
Никола и HeyReach се пример дека во Македонија може да се изгради успешен глобален SaaS стартап — со одличен product-market fit, дисциплина и вистинска работа. Тоа е важно за локалната startup/tech сцена, бидејќи покажува дека не мора да си во Силиконската долина за да успееш.
Успешни приказни како оваа можат да создадат верба во инвеститорите, да ја зајакнат екосистем-перцепцијата на Северна Македонија, и да мотивираат други да стартуваат — особено со realistic, scalable идеи.
(Фото: Фејсбук профил на StartUpRevolution)
Аналитика








