Lamborghini ги изненади сите со најавата за одложување на претставувањето на својот прв 100% електричен модел. Иако минатата година го претстави концептот Lamborghini Lanzador, италијанскиот производител сега го одложи лансирањето на своето прво целосно електрично возило до 2029 година. Оваа најава доаѓа во време кога неколку негови конкуренти, како Ферари и Масерати, се понапред од играта со електричните модели.
Кога беше претставен, концептот Lamborghini Lanzador ја заслепуваше јавноста со својот храбар дизајн, инспириран од купето Urus и Countach LPI 800-4. Овој модел, кој требаше да биде предвкус на електричната иднина на Lamborghini, се чинеше дека го отвора патот за спортско купе со 4 седишта. Сепак, производството на ова возило сега е одложено до 2029 година. Lamborghini ја оправдува оваа одлука со пазарот што сè уште не е подготвен за електрификација во секторот на луксузни спортски автомобили.
Ламборџини се издвојува од двата италијански конкуренти Ферари и Масерати. Ферари планира да го лансира својот прв 100% електричен модел веќе во 2025 година, додека Maserati исто така брзо напредува со својата електрична гама Folgore. Lamborghini претпочита да згреши на страната на претпазливост и да чека додека пазарот не биде подготвен за неговите електрични модели.
Извршниот директор на Lamborghini, Стефан Винкелман објаснува дека брендот одвојува време за да ги набљудува пазарните и регулаторните случувања, вклучително и идните одлуки на Европската унија за синтетички горива и забраните за мотори со внатрешно согорување закажани за 2035 година. Затоа Lamborghini се чини дека презема поодмерен пристап и не брза во било што.
Веќе неколку години марката се сврте кон хибридизација на своите модели со plug-in хибридни верзии на Urus SE, Revuelto и најновиот модел Temerario. Овие возила веќе наидоа на голем комерцијален успех, што го покажуваат најновите податоци и се водечки во нарачките во следните неколку години. За Lamborghini, хибридот се чини дека е идеален компромис помеѓу перформансите и почитувањето на еколошките барања, притоа зачувувајќи ја душата на своите спортски автомобили.
Стратегијата на Lamborghini одразува многу размислувања за иднината на брендот. Производителот на автомобили претпочита да се потпира на синтетички горива, алтернатива што тој ја смета за посоодветна за неговите спортски автомобили. Според Винкелман, целта на Lamborghini останува да им понуди на своите клиенти уникатно искуство, дефинирано не само од технологијата, туку и од емоциите на возењето на неговите автомобили. Вреди да се размислува…